Krijg €2 cashback op Becel ProActiv mini yoghurtdrink!
LET OP: Je heb een actieverpakking met code nodig
Probeer Becel ProActiv mini yoghurtdrink, upload je kassabon en krijg €2 cashback!
1 flesje Becel ProActiv mini yoghurtdrink per dag helpt actief het cholesterol te verlagen. Becel ProActiv mini yoghurtdrinks bevatten namelijk plantensterolen. Het is aangetoond dat plantensterolen het bloedcholesterol verlagen.**
**Een hoog cholesterolgehalte is een risicofactor voor de ontwikkeling van coronaire hartziekten. Hiervoor bestaan meerdere risicofactoren en de verandering van éėn van die factoren kan al dan niet een heilzaam effect hebben.
Wil je meer weten over de Becel ProActiv mini yoghurtdrinks? Klik hier
Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Becel ProActiv mini yoghurtdrink Original 8 x 100 ml of Becel ProActiv mini yoghurtdrink Aardbei 8 x 100 ml.
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 07-08-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
https://static.scoupy.nl/becel/proactiv ... ium=banner
Probeer Becel ProActiv mini yoghurtdrink, upload je kassabon en krijg €2 cashback!
1 flesje Becel ProActiv mini yoghurtdrink per dag helpt actief het cholesterol te verlagen. Becel ProActiv mini yoghurtdrinks bevatten namelijk plantensterolen. Het is aangetoond dat plantensterolen het bloedcholesterol verlagen.**
**Een hoog cholesterolgehalte is een risicofactor voor de ontwikkeling van coronaire hartziekten. Hiervoor bestaan meerdere risicofactoren en de verandering van éėn van die factoren kan al dan niet een heilzaam effect hebben.
Wil je meer weten over de Becel ProActiv mini yoghurtdrinks? Klik hier
Voorwaarden
- Let op: voor deze actie geldt op=op. Beperkt aantal uit te betalen cashbacks.
- Alleen geldig op Becel ProActiv mini yoghurtdrink Original 8 x 100 ml of Becel ProActiv mini yoghurtdrink Aardbei 8 x 100 ml.
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Nederlandse winkel.
- Er kan per kassabon, per rekeningnummer en per persoon maar 1 keer gebruik worden gemaakt van deze geld-terug-actie.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.
- (Zakelijke) aankopen die bij de groothandel (zoals Makro, Sligro en HANOS) gekocht zijn, worden excl. btw uitbetaald.
- Indien deze cashback-actie wordt verlengd, blijven de voorwaarden van kracht m.b.t. het aantal deelnames per kassabon, per rekeningnummer en per persoon.
- Let op: bewaar de kassabon goed. De kassabon kan tot 4 weken na afloop van de geld-terug-actie als bewijs worden opgevraagd.
- Deze geld-terug-actie is begonnen op 07-08-2017. Dit is tevens de eerste dag van de actieperiode. Deze actie eindigt wanneer het maximaal aantal cashbacks is uitbetaald.
https://static.scoupy.nl/becel/proactiv ... ium=banner
Laatst gewijzigd door willy13 op do 10 aug 2017, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Krijg €2 cashback op Becel ProActiv mini yoghurtdrink!
Misschien handig om te vermelden dat een unieke code nodig is om mee te kunnen doen.
Inmiddels gedaan.Penterman schreef:Misschien handig om te vermelden dat een unieke code nodig is om mee te kunnen doen.
Ik lees nergens iets over een code op de verpakking, zou ook zomaar kunnen zijn dat het de unieke code betreft van de starterskit.
DAt is niet zo.Penterman schreef:Ik lees nergens iets over een code op de verpakking, zou ook zomaar kunnen zijn dat het de unieke code betreft van de starterskit.
De code van de starterskit is een 100% gta.
Klik op de link en dan zie je de verpakking van de mini drinks staan.
2 euro retour
Voor actievoorwaarden zie binnenzijde.
Aan de bi8nnenkant staat een code die je moet invoeren.
Vanmiddag gekocht en is ook al goedgekeurd.
Ik heb vandaag de Becel ProActiv mini yoghurtdrink aardbei gekocht bij de AH. Het is een actieverpakking, en de code staat aan de binnenkant. Heb het ook al ingediend, en de bevestiging van de indiening heb ik ook al binnen. 
En het is 18:16 goedgekeurd.

En het is 18:16 goedgekeurd.
Ik heb een 8-pack actieverpakking gekocht, stuur de code en bon in, wordt het afgekeurd omdat het het verkeerde product zou zijn. Ze zeggen dat de actie alleen voor de 6-pack geldig is. Uhm het staat heel groot op de verpakking. Nog maar een keer proberen, denk dat ze slapen bij Scoupy 

Bij mij ook al 2x afgewezen; heb zojuist de volledige verpakking gemaild! 

Dat heb ik ook net gedaan in een mail na de tweede afwijzingCool schreef:Bij mij ook al 2x afgewezen; heb zojuist de volledige verpakking gemaild!

Laatst gewijzigd door Maxx op do 17 aug 2017, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had helemaal geen problemen gehad. 8-pack gekocht (met actiecode), en alles ging prima. Vreemd dat het nu mis schijnt te gaan.