GTA Jan Linders Milka 87-100gram tabletten t.w.v. 0,92-1,29
actieperiode: 28 aug. t/m 17 sept.
bewaar je kassabon en vraag je geld terug via http://www.janlinders.nl/gratis
GTA Jan Linders Milka tablet
Re: GTA Jan Linders Milka tablet
kassabon van de milka en de finley (actie liep tegelijk met de milka ) op 20 september ingediend.
Op 7 oktober, dus 17 dagen later, terwijl de actie dus al enkele weken afgelopen was, antwoord gekregen, de kasabon was afgekeurd want er stond niet de juiste informatie op mijn kassabon. ????? Inmiddels al weken met zowel scoupy als jan linders bezig om het alsnog vergoed te krijgen, ik kan het schudden.
Scoupy zegt gewoon: actie is al afgelopen, je hebt pech waarbij ze vergeten dat zij de bon hebben afgekeurd op een moment dat die actie al afgelopen was! En van jan linders die ik inmiddels 2 x gemaild heb, krijg ik helemaal geen reactie. Wat een ...... winkel ( je mag zelf op de puntjes iets invullen). Dit moest ik even kwijt.
Op 7 oktober, dus 17 dagen later, terwijl de actie dus al enkele weken afgelopen was, antwoord gekregen, de kasabon was afgekeurd want er stond niet de juiste informatie op mijn kassabon. ????? Inmiddels al weken met zowel scoupy als jan linders bezig om het alsnog vergoed te krijgen, ik kan het schudden.
Scoupy zegt gewoon: actie is al afgelopen, je hebt pech waarbij ze vergeten dat zij de bon hebben afgekeurd op een moment dat die actie al afgelopen was! En van jan linders die ik inmiddels 2 x gemaild heb, krijg ik helemaal geen reactie. Wat een ...... winkel ( je mag zelf op de puntjes iets invullen). Dit moest ik even kwijt.
Heb je Scoupy geprobeerd te bellen en even telefonisch voor te leggen ipv emailen?Florence schreef:kassabon van de milka en de finley (actie liep tegelijk met de milka ) op 20 september ingediend.
ik kan ze wel bellen maar ben bang dat dat ook niets oplevert. ze houden vol dat ze nadat de actie verlopen is, de eindafrekening met de winkel opmaken en dat ze daarna niets meer mogen uitbetalen.
misschien kan ik de klantenservice van jan linders bellen.
misschien kan ik de klantenservice van jan linders bellen.
Mijn bon is net door de regen compleet nat geworden en zitten scheuren in en moeilijk leesbaar. Terugfietsen voor nieuwe bon is niet te doen. Heb producten op de foto gezet. Hopelijk helpt dat. Is toch bijna 5 euro die ik anders niet zou uitgeven..
mail je de betreffende winkel of ze de kassabon op de mail willen zetten (als je bonnummer kunt lezen) succes!