Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten

Bericht door AmeGrunn »

Je krijgt nu een gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker / Koopmans bakpakketten.

Zag dit bij meerdere AH's, ik weet niet of dit ook bij andere supermarktketens te krijgen is.

Tevens zijn bakpakketten van Dr. Oetker en Koopmans deze week (t/m 15 oktober) in de bonus bij de AH. Tweede taartpakket de helft van de prijs.
Bijlagen
20171010_113046.jpg
20171010_113046.jpg (75.61 KiB) 2383 keer bekeken
testpiet

Re: Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten

Bericht door testpiet »

Bedankt voor de tip Annegrunn, ook bij onze AH verkrijgbaar. Gekregen bij 2 boterkoekmixen van Koopmans. Ze waren er in verschillende kleuren.
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Re: Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten

Bericht door AmeGrunn »

testpiet schreef:Bedankt voor de tip Annegrunn, ook bij onze AH verkrijgbaar. Gekregen bij 2 boterkoekmixen van Koopmans. Ze waren er in verschillende kleuren.
Ik heb het met twee pakken Pannenkoekmix naturel van Koopmans gekregen. Ik had een gele gekregen, maar heb die een dag later kunnen inwisselen voor een blauwe (die, zover ik het kon zien, het meest populair in de winkel zijn, want daarvan lagen de minste exemplaren in het schap).
Plaats reactie