Je krijgt nu een gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker / Koopmans bakpakketten.
Zag dit bij meerdere AH's, ik weet niet of dit ook bij andere supermarktketens te krijgen is.
Tevens zijn bakpakketten van Dr. Oetker en Koopmans deze week (t/m 15 oktober) in de bonus bij de AH. Tweede taartpakket de helft van de prijs.
Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten
Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten
- Bijlagen
-
- 20171010_113046.jpg (75.61 KiB) 2383 keer bekeken
Re: Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten
Bedankt voor de tip Annegrunn, ook bij onze AH verkrijgbaar. Gekregen bij 2 boterkoekmixen van Koopmans. Ze waren er in verschillende kleuren.
Re: Gratis Dr. Oetker taartschep bij aankoop van 2 Dr. Oetker/Koopmans bakpakketten
Ik heb het met twee pakken Pannenkoekmix naturel van Koopmans gekregen. Ik had een gele gekregen, maar heb die een dag later kunnen inwisselen voor een blauwe (die, zover ik het kon zien, het meest populair in de winkel zijn, want daarvan lagen de minste exemplaren in het schap).testpiet schreef:Bedankt voor de tip Annegrunn, ook bij onze AH verkrijgbaar. Gekregen bij 2 boterkoekmixen van Koopmans. Ze waren er in verschillende kleuren.