Op de achterkant van de folder staat dat je je geld terug kan vragen van 4 flesjes JILLS 0,0%
https://issuu.com/janlinderssupermarkte ... -2017-36-p
de rest van de voorwaarden kan ik nog niet goed lezen, is vanaf a.s. maandag de 11e december denk ik, 3 weken lang...
geld terugvragen kan denk ik vanaf a.s. maandag via http://janlinders.nl/gratis
Geld terug van 4 flesjes JILLS bij Jan Linders
Re: Geld terug van 4 flesjes JILLS bij Jan Linders
De meeste acties lopen vrij soepel via Scoupy. Maar bij de Jan Linders acties krijgen ik en vrienden van ons af en toe weer een afgekeurde bon omdat de aankoop bijvoorbeeld niet in de actieperiode zou vallen. Of een andere vreemde reden. Dien je hem dan opnieuw in (zelfde bon) dan is het ineens wel goed. 
Ook werkt het e-mailadres waar dat bericht vandaan komt (geldterug@scoupy.nl) niet want je krijgt totaal geen antwoord. Mail je naar klantenservice@scoupy.nl dan krijg je meteen een ontvangstbevestiging en ook vrij snel antwoord.

Ook werkt het e-mailadres waar dat bericht vandaan komt (geldterug@scoupy.nl) niet want je krijgt totaal geen antwoord. Mail je naar klantenservice@scoupy.nl dan krijg je meteen een ontvangstbevestiging en ook vrij snel antwoord.
Re: Geld terug van 4 flesjes JILLS bij Jan Linders
Update: ze zeggen dat dat komt omdat ik 2 kassabonnen tegelijk indien omdat ik de oudere actie in het weekend heb gekocht en de nieuwe op de maandag. En die optie voor 2 foto's indienen is volgens de klantenservice alleen voor een extra lange bon en dus niet 2 verschillende. Toch apart dat dat normaal wel goed gaat?