FÏNLEY: van €0,64* voor €0,32
Is FÏNLEY in de smaak gevallen? Probeer het opnieuw dit keer voor de halve prijs!
FÏNLEY wil je bedanken voor jouw cashback-aankoop van FÏNLEY, daarom kun je nu profiteren van dit persoonlijke, exclusieve voordeel. Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
FÏNLEY 250 ml blikjes zijn verkrijgbaar in 5 verschillende smaken. Kies voor een heerlijke alcoholvrije mocktail of een verfijnde fruitcombinatie!
Verkrijgbaar in de volgende smaken
• Mojito
• Spritz
• Royal
• Citroen/Vlierbloesem
• Pompelmoes/Bloedsinaasappel
https://scoupy.com/nl/?u=#/geld-terug/f ... 2/49618/co
Scoupy: FÏNLEY: van €0,64* voor €0,32 (Exclusief voor jou)
Re: Scoupy: FÏNLEY: van €0,64* voor €0,32 (Exclusief voor jou)
Bedankt Will van Scoupy...
volgende week ook in de bonus bij AH van 64 eurocent voor 48 eurocent, alle scoupy moeite dus voor 0,16 eurocent....
volgende week ook in de bonus bij AH van 64 eurocent voor 48 eurocent, alle scoupy moeite dus voor 0,16 eurocent....
-
- Has thanked: 10 times
- Been thanked: 4 times
Volgens mij betaal je altijd 32 cent dus als je bij AH maar 48 cent betaald krijg je maar 16 cent retour.Mario schreef:Bedankt Will van Scoupy...
Anders stond er voor 50% korting lijkt mij.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 44 times
Er staat duidelijk in de linker bovenhoek 50% cashback bij de coupon. Dus als je het bij de AH koopt volgende week in de bonus voor 0,48 euro krijg je 0,24 euro terug en heb je een eigen bijdrage van 0,24 euro.Miranda schreef:Volgens mij betaal je altijd 32 cent dus als je bij AH maar 48 cent betaald krijg je maar 16 cent retour.Mario schreef:Bedankt Will van Scoupy...
Anders stond er voor 50% korting lijkt mij.
FÏNLEY -actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 26-01-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 26-01-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.