Scoupy Excl voor jou Check de Lipton sampling & verdien €1,50 + 100% cashback
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 44 times
Scoupy Excl voor jou Check de Lipton sampling & verdien €1,50 + 100% cashback
https://scoupy.com/nl/#/kortingscode/sc ... k/49652/co
Check de Lipton sampling & verdien €1,50 + 100% cashback
Wil jij dit weekend €1,50 + één GRATIS Lipton Ice Tea-product (max. €2) verdienen door de Lipton Ice Tea sampling in jouw supermarkt te controleren? Lees snel verder hoe je mee kunt doen!
Scoupy Winkel Checker - Lipton Ice Tea sampling
Voor deze Scoupy Winkel Checker willen we graag dit weekend weten of er samples (probeerverpakkingen) van Lipton Ice Tea worden uitgedeeld bij de kassa van bepaalde supermarkten. Je maakt met je smartphone diverse foto's in de winkel van de Lipton Ice Tea sampling-actie, rekent één regulier Lipton Ice Tea-product (max. €2) naar keuze af bij de kassa en beantwoordt 4 eenvoudige vragen.
Ga vandaag of morgen naar de winkel
Deze actie loopt t/m zondag 21-02 en per genoemde filiaal hebben we maar 1 beloning klaar staan! Zorg dus dat je hem zo snel mogelijk claimt en binnen 2 uur indient om de beloning te ontvangen. Wanneer je de opdracht goed hebt uitgevoerd, ontvang je binnen 48 uur het geld op je rekening.
Lijkt het jou leuk om eenvoudige opdrachten uit te voeren met je smartphone voor Lipton Ice Tea in een winkel bij jou in de buurt? Claim dan vandaag nog een winkel en doe mee!
- Je ontvangt alleen het volledige aankoopbedrag van één Lipton Ice Tea-product (max. €2) bij het uploaden van een volledige, unieke kassabon van de door jou geclaimde supermarkt.
- Deze actie is geldig t/m zondag 21-02-2018.
- Alleen wanneer SCOUPY jouw opdrachten goedkeurt, ontvang je de beloning van €1,50.
Check de Lipton sampling & verdien €1,50 + 100% cashback
Wil jij dit weekend €1,50 + één GRATIS Lipton Ice Tea-product (max. €2) verdienen door de Lipton Ice Tea sampling in jouw supermarkt te controleren? Lees snel verder hoe je mee kunt doen!
Scoupy Winkel Checker - Lipton Ice Tea sampling
Voor deze Scoupy Winkel Checker willen we graag dit weekend weten of er samples (probeerverpakkingen) van Lipton Ice Tea worden uitgedeeld bij de kassa van bepaalde supermarkten. Je maakt met je smartphone diverse foto's in de winkel van de Lipton Ice Tea sampling-actie, rekent één regulier Lipton Ice Tea-product (max. €2) naar keuze af bij de kassa en beantwoordt 4 eenvoudige vragen.
Ga vandaag of morgen naar de winkel
Deze actie loopt t/m zondag 21-02 en per genoemde filiaal hebben we maar 1 beloning klaar staan! Zorg dus dat je hem zo snel mogelijk claimt en binnen 2 uur indient om de beloning te ontvangen. Wanneer je de opdracht goed hebt uitgevoerd, ontvang je binnen 48 uur het geld op je rekening.
Lijkt het jou leuk om eenvoudige opdrachten uit te voeren met je smartphone voor Lipton Ice Tea in een winkel bij jou in de buurt? Claim dan vandaag nog een winkel en doe mee!
- Je ontvangt alleen het volledige aankoopbedrag van één Lipton Ice Tea-product (max. €2) bij het uploaden van een volledige, unieke kassabon van de door jou geclaimde supermarkt.
- Deze actie is geldig t/m zondag 21-02-2018.
- Alleen wanneer SCOUPY jouw opdrachten goedkeurt, ontvang je de beloning van €1,50.
Laatst gewijzigd door Famke op za 20 jan 2018, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Scoupy Check de Lipton sampling & verdien €1,50 + 100% cashback
Mijn supermarkt staat er wel bij, maar geen poster. Toen ik wilde versturen wilde hij toch een foto bij actieposter en schap. Schap had ik gefotografeerd om te laten zien dat er niets was. Maar kan moeilijk hele winkel fotograferen om te laten zien dat hij er niet is? Hoop dat zij de gta (bewust niet duurste product uitgekozen) toch goedkeuren, al was er niets van de actie te bekennen.
Het is een 'Exclusief voor jou' actie.
Was handig geweest om dat in de titel te zetten, ik heb de actie namelijk niet gehad.
Was handig geweest om dat in de titel te zetten, ik heb de actie namelijk niet gehad.
-
Er staat geen exclusief voor jou bij.AmeGrunn schreef:Het is een 'Exclusief voor jou' actie.
-
Winkelopdracht is goedgekeurd volgens Scoupy, maar krijg volgens account alleen Lipton vergoed dus mijn opdrachten niet. Vraag mij heel erg af hoe je een foto kan maken van iets dat er niet is in de in een winkel? 

Tsja, ik krijg dit te zien als ik op de link klik. Vandaar.Famke schreef:Er staat geen exclusief voor jou bij.AmeGrunn schreef:Het is een 'Exclusief voor jou' actie.
- Bijlagen
-
- Screenshot_20180120-095553.png (97.32 KiB) 5601 keer bekeken
-
- Been thanked: 1 time
@AmeGrunn ik krijg precies dezelfde meldingAmeGrunn schreef:Tsja, ik krijg dit te zien als ik op de link klik. Vandaar.Famke schreef:Er staat geen exclusief voor jou bij.AmeGrunn schreef:Het is een 'Exclusief voor jou' actie.
Re: Scoupy Excl voor jou Check de Lipton sampling & verdien €1,50 + 100% cashback
Zag vandaag bij mij deze actie ook staan,alleen dit weekend geldig.
Zijn nog een paar Jumbo en AH winkels niet geclaimd
Er staat bij mij "geen exclusief voor jou " bij
Is net al goedgekeurd bij mij
Zijn nog een paar Jumbo en AH winkels niet geclaimd
Er staat bij mij "geen exclusief voor jou " bij
Is net al goedgekeurd bij mij