Gratis voorleesboekje HP MiniBigBooks

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
Lois
Has thanked: 10 times
Been thanked: 25 times

Gratis voorleesboekje HP MiniBigBooks

Bericht door Lois »

Hoe werkt HP MiniBigBooks:

Stap 1: Kies je verhaal. Er is keuze uit heel veel verhalen voor verschillende leeftijden en fases van je kindje. Zo is er een boekje waar je kindje de kleuren in leert, een verhaal waarin je kind op zoek gaat naar een nieuwe planeet of zelf een astronaut mag zijn. Ook kun je bijvoorbeeld het boekje kiezen over leren delen of hoe een bezoekje aan de tandarts eruit ziet.

Stap 2: Pas het verhaal aan zodat het een persoonlijk boek wordt speciaal voor je kindje. Voeg zijn/haar naam toe, de namen van vriendjes en vriendinnetjes en upload leuke foto’s. Dit zorgt voor een kinderboekje, speciaal voor jouw kindje. Vervolgens download je jouw verhaal eenvoudig, je print het uit en met de vouw instructie leer je hoe je het boekje tot een echt mini kinderboek vouwt. Tijd om samen te gaan voorlezen!

Ps. Via deze link maak jij ook gratis zo’n persoonlijk voorleesboekje voor jouw kindje(s). Je kunt de boekjes heel eenvoudig printen met bijvoorbeeld de HP Envy Photo.

https://minibigbooks.com/nl-NL/?jumpid=sc_x5zrkg7qfa

Hoe leuk zien onze boekjes eruit! En het leuke is, de kinderen kunnen er ook in schrijven, knutselen en doen wat ze ermee willen. Het boekje is lekker compact dus ook ideaal om ergens mee naar toe te nemen.

Ik denk dat veel mama’s deze tip ideaal zullen vinden, wij hebben er al veel plezier van gehad.
Ik ben benieuwd hoe jullie voorlees ritueel eruit ziet en of je ook zo’n leuk MiniBigBook voor je eigen kindje gratis gaat ontwerpen!
Groetjes, Lois
Marieke
Been thanked: 3 times

Re: Gratis voorleesboekje HP MiniBigBooks

Bericht door Marieke »

Nou wordt ik toch wel nieuwsgierig. Mijn 3- jarige dochter vind dit vast wel leuk.
Groet,

Marieke
Plaats reactie