Scoupy: Check de Amstel Radler Fris 0.0% actie & verdien €4,-
Scoupy: Check de Amstel Radler Fris 0.0% actie & verdien €4,-
https://scoupy.com/nl/#/kortingscode/sc ... 4/49886/co
Check de Amstel Radler Fris 0.0% actie & verdien €4,-
Wil jij deze dagen €4,-+ €1,- cashback verdienen? Controleer dan of de Amstel Radler Fris 0.0% winkelactie in jouw AH-, PLUS- of Jumbo-supermarkt beschikbaar is!
Deze actie is geldig t/m donderdag 07-06-2018.
Open de Scoupy-app of -website en ga naar de coupon 'Winkel Checker Amstel Radler Fris 0.0% winkelactie'.
Kies en claim eenvoudig de AH-, PLUS- of Jumbo-winkel waar jij de opdracht wil gaan doen.
Ga naar de winkel. Je hebt maximaal 2 uur de tijd om de vragen te beantwoorden. Daarna kan de winkel door iemand anders worden geclaimd.
Maak met je smartphone de gevraagde foto’s, upload deze in de app of via de website en beantwoord enkele eenvoudige vragen.
Opdracht correct uitgevoerd? Binnen 48 uur krijg je het geld op je rekening
Check de Amstel Radler Fris 0.0% actie & verdien €4,-
Wil jij deze dagen €4,-+ €1,- cashback verdienen? Controleer dan of de Amstel Radler Fris 0.0% winkelactie in jouw AH-, PLUS- of Jumbo-supermarkt beschikbaar is!
Deze actie is geldig t/m donderdag 07-06-2018.
Open de Scoupy-app of -website en ga naar de coupon 'Winkel Checker Amstel Radler Fris 0.0% winkelactie'.
Kies en claim eenvoudig de AH-, PLUS- of Jumbo-winkel waar jij de opdracht wil gaan doen.
Ga naar de winkel. Je hebt maximaal 2 uur de tijd om de vragen te beantwoorden. Daarna kan de winkel door iemand anders worden geclaimd.
Maak met je smartphone de gevraagde foto’s, upload deze in de app of via de website en beantwoord enkele eenvoudige vragen.
Opdracht correct uitgevoerd? Binnen 48 uur krijg je het geld op je rekening
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Scoupy: Check de Amstel Radler Fris 0.0% actie & verdien €4,-
Ach joh volgende keer beter toch? Ze kunnen het niet altijd iedereen naar de zin makengreetje11 schreef:Geweldige actie #not. Geen enkele winkel in mijn nabijheid.
Heb er al over gemaild. .kreeg een wat vage reactie.
-
- Has thanked: 111 times
- Been thanked: 25 times
Ben ik t mee eens. Maar is al de tweede x.irisvm schreef:Ach joh volgende keer beter toch? Ze kunnen het niet altijd iedereen naar de zin makengreetje11 schreef:Geweldige actie #not. Geen enkele winkel in mijn nabijheid.
-
- Been thanked: 1 time
Het kan ook te maken hebben dat de winkels hrt product niet in hun vaste assortiment hebben en dan worden ze ook niet geselecteerd voor deze actie. Ik heb dit namelijk ook al eens gehad met een vergelijkbare actie en toen heb ik in de winkel navraag gedaan maar toen bleek idd dat ze het product niet vast in het assortiment hadden en ze het heel af en toe binnen kregen als er een reclame actie is.greetje11 schreef:Ben ik t mee eens. Maar is al de tweede x.irisvm schreef:Ach joh volgende keer beter toch? Ze kunnen het niet altijd iedereen naar de zin makengreetje11 schreef:Geweldige actie #not. Geen enkele winkel in mijn nabijheid.
Ik had de actie ook gekregen, en voor Groningen stond er maar 1 winkel in, namelijk Jumbo Linnaeusplein.
Gisteren was hij geclaimd, vanochtend weer open gezet en ben ik erheen gegaan.
Alleen heb ik, sinds ik het vanochtend kwart voor 11 ingestuurd heb en de bevestiging daarvan heb mogen ontvangen, nog niks van Scoupy gehoord ...
Alleen heb ik, sinds ik het vanochtend kwart voor 11 ingestuurd heb en de bevestiging daarvan heb mogen ontvangen, nog niks van Scoupy gehoord ...
-
Mijn ervaring met die winkelchecker. Je hoort en ziet er niks van en na een paar dagen staat ie goedgekeurd in je app en wordt die uitbetaald, maar dus iit andere acties niet meteen zichtbaarAmeGrunn schreef:Ik had de actie ook gekregen, en voor Groningen stond er maar 1 winkel in, namelijk Jumbo Linnaeusplein.
Ik heb toch maar even een bericht aan Scoupy gestuurd.irisvm schreef:Mijn ervaring met die winkelchecker. Je hoort en ziet er niks van en na een paar dagen staat ie goedgekeurd in je app en wordt die uitbetaald, maar dus iit andere acties niet meteen zichtbaarAmeGrunn schreef:Ik had de actie ook gekregen, en voor Groningen stond er maar 1 winkel in, namelijk Jumbo Linnaeusplein.
Sinds woensdag ochtend, namelijk de bevestiging, heb ik niks meer van ze gehoord ...
Vreemd, anders zijn ze altijd veel sneller met dit soort acties.
-
Hij staat er bij mij nu in!AmeGrunn schreef:Ik heb toch maar even een bericht aan Scoupy gestuurd.irisvm schreef:Mijn ervaring met die winkelchecker. Je hoort en ziet er niks van en na een paar dagen staat ie goedgekeurd in je app en wordt die uitbetaald, maar dus iit andere acties niet meteen zichtbaarAmeGrunn schreef:Ik had de actie ook gekregen, en voor Groningen stond er maar 1 winkel in, namelijk Jumbo Linnaeusplein.
Sinds woensdag ochtend, namelijk de bevestiging, heb ik niks meer van ze gehoord ...
Bij mij nu ook! Vandaag 9:30 erin gezet.irisvm schreef:Hij staat er bij mij nu in!AmeGrunn schreef:Ik heb toch maar even een bericht aan Scoupy gestuurd.irisvm schreef: Mijn ervaring met die winkelchecker. Je hoort en ziet er niks van en na een paar dagen staat ie goedgekeurd in je app en wordt die uitbetaald, maar dus iit andere acties niet meteen zichtbaar
En vandaag 11 juni 5€ op mijn rekening ervoor gehad.