Jan Linders gratis bij Liefhebbers-punten: Danone Oikos + Sun all in one nature

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
ikka
Has thanked: 5 times

Jan Linders gratis bij Liefhebbers-punten: Danone Oikos + Sun all in one nature

Bericht door ikka »

https://www.janlinders.nl/spaardoelen-d ... isbij.html

Gratis bij Liefhebbers-punten

Gratis bij Jan Linders is terug, exclusief voor Liefhebbers! Profiteer iedere twee weken van nieuwe acties die tegen inlevering van Liefhebbers-punten helemaal gratis zijn!

Maximaal 1 product per persoon.

Bekijk hier de actievoorwaarden.
https://www.janlinders.nl/voorwaardengratisbij/

50
punten

Danone Oikos
Een combinatie van luxe romige yoghurt met een laag zomerse aardbeien, een laag verwarmende appel kaneel, een laag verwennende blueberry cheesecake of een laag licht gezouten caramel. Normaal €1,29 nú helemaal gratis! Voor welke smaak ga jij?

JL-APP-Gratisbij-3.jpg
JL-APP-Gratisbij-3.jpg (86.88 KiB) 1427 keer bekeken

100
punten

Sun All in 1 powered by nature
Slechts één tablet voor één glanzende vaat. Bij All-in-1 zijn vaatwasmiddel, spoelglans en vaatwaszout gecombineerd in één tablet. Onze All-in-1 formule verzacht het water en spoelt de vaat, waardoor het hardnekkigste vuil zelfs zonder voorspoelen wordt verwijderd. Normaal €7,99 nú bij inlevering van 100 punten helemaal gratis!

JL-APP-Gratisbij-2.jpg
JL-APP-Gratisbij-2.jpg (126.91 KiB) 1427 keer bekeken
krientje
Been thanked: 2 times

Re: Jan Linders gratis bij Liefhebbers-punten: Danone Oikos + Sun all in one nature

Bericht door krientje »

Ik had vandaag de Danone Oikos gekocht. Door een storing kon het product niet met de punten verrekend worden. Dit probleem speelde ook bij een andere kassa. Ik kreeg daarom het product gratis, zonder inlevering van punten !
Sinds de Liefhebbers-punten heb ik nu al voor de tweede keer zo kunnen profiteren, zonder punten te hoeven inleveren.
Plaats reactie