Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
erwinenmarloes

Re: Scoupy weer een nieuwe cahbackparade vanaf 31 Augustus.

Bericht door erwinenmarloes »

Alles kunnen halen, ik had de laatste fles Orangina en de pakjes van Sultana met een goede datum lagen achterin..... Ik ben weer blij met deze actie!
egni
Been thanked: 1 time

Bericht door egni »

Ik heb zelf na lang zoeken alles kunnen krijgen. Zelf merkte ik dat de soep (en het merk) voor veel winkeliers onbekend was en dat ze het niet hadden of niet wisten te vinden in hun systeem en/of in de schappen.
Een medewerker van AH vertelde dat de Orangina nog maar beperkt leverbaar is (sommige varianten zelfs niet meer). Dan is het dus maar geluk hebben als er nog iets in de rekken staat...
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 3 times

Bericht door Marry »

Scoupy gaat contact opnemen met Orangina. Dus wordt vervolgd zullen we maar zeggen.
Meriam
Been thanked: 2 times

Bericht door Meriam »

egni schreef:Ik heb zelf na lang zoeken alles kunnen krijgen. Zelf merkte ik dat de soep (en het merk) voor veel winkeliers onbekend was en dat ze het niet hadden of niet wisten te vinden in hun systeem en/of in de schappen.
Een medewerker van AH vertelde dat de Orangina nog maar beperkt leverbaar is (sommige varianten zelfs niet meer). Dan is het dus maar geluk hebben als er nog iets in de rekken staat...
Maandag was ik mijn AH. Toen was de Orangina op.
Vandaag stond het hele schap weer vol met keuze uit regular en zero.
sjaak van de Hoek
Has thanked: 31 times
Been thanked: 12 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

Gisteren geld van de Quinoa soep al binnen

Nog bedankt voor deze tip " Manthan ".
indy777
Has thanked: 2 times

Bericht door indy777 »

Hoe vonden jullie die Skyr ? Vond het niet te eten...
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Stevige substantie, maar bij de variant 'Naturel' moet je er wel iets zoetigs doorheen mengen, lijkt mij.
Ik heb overigens zojuist Arla gevraagd, via e-mail, waarom deze actie alléén geldig is op Arla Skyr naturel, en de andere smaakvarianten zijn uitgesloten.
indy777

Bericht door indy777 »

Shiven schreef:Stevige substantie, maar bij de variant 'Naturel' moet je er wel iets zoetigs doorheen mengen, lijkt mij.
Ik heb overigens zojuist Arla gevraagd, via e-mail, waarom deze actie alléén geldig is op Arla Skyr naturel, en de andere smaakvarianten zijn uitgesloten.
Ja,denk iets van honing of zo...naturel wast zuur !!
pcenter

Bericht door pcenter »

Een soort Griekse yoghurt, naturel is de smaak neutraal, wat honig, muesli, zoetstof, of wat siroop erdoor, en dan heb je een prima dessert.

Scoupy is ook om te proberen, de arla karnemelk was prima, waren wij een beetje vergeten, en kopen we het weer regelmatig.

Verandering van spijs doet eten.
indy777

Bericht door indy777 »

pcenter schreef:Een soort Griekse yoghurt, naturel is de smaak neutraal, wat honig, muesli, zoetstof, of wat siroop erdoor, en dan heb je een prima dessert.

Scoupy is ook om te proberen, de arla karnemelk was prima, waren wij een beetje vergeten, en kopen we het weer regelmatig.

Verandering van spijs doet eten.

Ik weet dat Scoupy is om te proberen,heb daar ook geen kritiek op geleverd,en dat naturel neutraal van smaak is,is óók duidelijk :) , ik vind alleen dat deze yoghurt/kwark niet lekker is als je er niks door doet. (terwijl er andere soorten zijn die naturel wél lekker zijn)
Plaats reactie