Gratis producten bij spar - inruilweek 3-9 september

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jisca

Re: Gratis producten bij spar - inruilweek 3-9 september

Bericht door Jisca »

Ik heb een zak koffiepads, rooibos thee en een zakje pinda's geruild!
Laatst gewijzigd door Jisca op vr 04 sep 2015, 10:29, 2 keer totaal gewijzigd.
marjolein

Bericht door marjolein »

Jammer dat er altijd weer lui zijn die misbruik gaan maken van de actie. Als er expliciet staat dat je maximaal 1 keer mag meedoen, wat ik heel begrijpelijk vind, dan is het toch vrij duidelijk. Tuurlijk kan je morgen weer terugkomen en bij een andere kassa afrekenen. Zo verziek je wel de actie, maarja, moet je natuurlijk zelf weten. Vroeger had je nog leuke acties met geprinte bonnetjes waarmee je bij de kruidvat gratis kon kennismaken met bepaalde producten. Dit soort acties zijn natuurlijk al helemaal afgeschaft omdat er altijd weer lui zijn die dan elke dag weer moeten terugkomen of even alle kassa's pakken. Bedankt he!
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

marjolein schreef:Jammer dat er altijd weer lui zijn die misbruik gaan maken van de actie. Als er expliciet staat dat je maximaal 1 keer mag meedoen, wat ik heel begrijpelijk vind, dan is het toch vrij duidelijk. Tuurlijk kan je morgen weer terugkomen en bij een andere kassa afrekenen. Zo verziek je wel de actie, maarja, moet je natuurlijk zelf weten. Vroeger had je nog leuke acties met geprinte bonnetjes waarmee je bij de kruidvat gratis kon kennismaken met bepaalde producten. Dit soort acties zijn natuurlijk al helemaal afgeschaft omdat er altijd weer lui zijn die dan elke dag weer moeten terugkomen of even alle kassa's pakken. Bedankt he!
Sorry hoor, maar de meeste Spar winkels zijn kleine buurtwinkels die zeker hun klanten kennen. Die zien heus wel als er iemand elke dag opnieuw komt met lege verpakkingen. Ben zelf trouwens vanmorgen geweest, maar er waren nog niet veel mensen die van deze actie gebruik hadden gemaakt. Terwijl er toch veel reclame van in de winkel was.
Laatst gewijzigd door Marry op vr 04 sep 2015, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Shiven

Bericht door Shiven »

Hoi @marjolein, jouw bericht heeft volgens mij geholpen ;-)
marjolein

Bericht door marjolein »

@Shiven, dat komt omdat het hele intentie tot misbruik bericht van Jisca waar ik op reageerde, opeens helemaal weggepoetst is door haarzelf. Beetje laf, maar goed.
Meriam

Bericht door Meriam »

marjolein schreef:@Shiven, dat komt omdat het hele intentie tot misbruik bericht van Jisca waar ik op reageerde, opeens helemaal weggepoetst is door haarzelf. Beetje laf, maar goed.
Ik begreep de context van je bericht al niet, maar nu wel.

Inderdaad, laten we het leuk houden voor iedereen.
Misbruik leidt tot het einde van dit soort acties en dat zou zonde zijn, toch?
marjolein

Bericht door marjolein »

Mee eens Meriam. Als je het nu zo terugleest is de context helemaal weg, staat nogal raar.
Ik vind het altijd zo jammer als mensen bij zo'n leuke actie, wat je tegenwoordig zelden nog treft, meteen weer allerlei misbruik ideeën moeten opdoen en nog trots op zijn ook :?

@Marry, voor de duidelijkheid, mijn bericht waar je op reageert was cynisch bedoeld, als reactie op een bericht waar het blijkbaar heel normaal wordt geacht om er meteen misbruik van te maken.

Ik hou er maar over op, want de context is helemaal weg.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

marjolein schreef:Mee eens Meriam. Als je het nu zo terugleest is de context helemaal weg, staat nogal raar.
Ik vind het altijd zo jammer als mensen bij zo'n leuke actie, wat je tegenwoordig zelden nog treft, meteen weer allerlei misbruik ideeën moeten opdoen en nog trots op zijn ook :?

@Marry, voor de duidelijkheid, mijn bericht waar je op reageert was cynisch bedoeld, als reactie op een bericht waar het blijkbaar heel normaal wordt geacht om er meteen misbruik van te maken.

Ik hou er maar over op, want de context is helemaal weg.
Dank je wel voor je uitleg....vond het inderdaad nogal een " uit de lucht" gevallen berichtje...maar ja als er berichtjes verwijderd worden....
druppel

Bericht door druppel »

ik had verwacht dat het er aan armen en benen uit zou hangen maar ik was zelfs de enige klant, ook maar even geitenkaas meegenomen en ingediend bij kil ...zo heerlijk winkelen zo !
Rebecvk

Bericht door Rebecvk »

vandaag naar spar geweest en heb groene ijsthee, koffiepads en chips. leuke actie spar!
Plaats reactie