Schooltas bij Bruna
Re: Schooltas bij Bruna
vandaag opgehaald.
leuke schooltas.
Zit van alles in
KEK Mama magazine
Donald Duck Junior + aanbieding
Schoolschriftje
Angry Birds sticker boek
Doosje kleurpotloden
Tegoedbon voor gratis etui van Bulbby
Kortingsvoucher 10 euro voor Zalando
Kortingsvoucher 10 euro voor Lifetime
aanbiedingen 20 % Center Parcs
kaartje waar je ook de schooltas voor familie aan kunt vragen
En ook nog een Cadeaukaart twv. 2,50€ van de Bruna
Bedankt voor het plaatsen Marry
leuke schooltas.
Zit van alles in
KEK Mama magazine
Donald Duck Junior + aanbieding
Schoolschriftje
Angry Birds sticker boek
Doosje kleurpotloden
Tegoedbon voor gratis etui van Bulbby
Kortingsvoucher 10 euro voor Zalando
Kortingsvoucher 10 euro voor Lifetime
aanbiedingen 20 % Center Parcs
kaartje waar je ook de schooltas voor familie aan kunt vragen
En ook nog een Cadeaukaart twv. 2,50€ van de Bruna
Bedankt voor het plaatsen Marry
hoe snel ontvingen jullie de voucher om het tasje op te halen? Ik heb het formulier de 26e ingevuld maar nog niks ontvangen..
Ik heb hem ook de 26e ingevuld en gistermiddag ontvangen in mijn mail.Oceania schreef:hoe snel ontvingen jullie de voucher om het tasje op te halen? Ik heb het formulier de 26e ingevuld maar nog niks ontvangen..
-
ik kreeg deze mail gisteravond:
-------------------------------------------------------------------------------------------
Beste E,
Bedankt voor het aanvragen van de Ouders van Nu schooltas(sen). Wegens overweldigend succes ontvang je je ophaalkaart mogelijk later. Dit kan maximaal 6 weken duren. Wij sturen je de ophaalkaart via e-mail. Heb je voor meerdere kinderen een schooltas aangevraagd dan ontvang je de ophaalkaart verspreid over meerdere dagen (1 er dag). Wil je nu vast leuke informatie en aanbiedingen bekijken, ga dan naar oudersvannu.nl en log in voor jouw gepersonaliseerde website.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier.
Heb je vragen neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@oudersvannu.nl of 088 5500 183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).
Hilde Tholen
Hoofdredacteur Ouders van Nu
-------------------------------------------------------------------------------------------
Beste E,
Bedankt voor het aanvragen van de Ouders van Nu schooltas(sen). Wegens overweldigend succes ontvang je je ophaalkaart mogelijk later. Dit kan maximaal 6 weken duren. Wij sturen je de ophaalkaart via e-mail. Heb je voor meerdere kinderen een schooltas aangevraagd dan ontvang je de ophaalkaart verspreid over meerdere dagen (1 er dag). Wil je nu vast leuke informatie en aanbiedingen bekijken, ga dan naar oudersvannu.nl en log in voor jouw gepersonaliseerde website.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier.
Heb je vragen neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@oudersvannu.nl of 088 5500 183 (bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur).
Hilde Tholen
Hoofdredacteur Ouders van Nu
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik heb hem vrijdag opgehaald maar mijn kortingscode voor de etui werkt niet? Ik heb ze vrijdag gelijk al gemaild maar nog geen reactie. We wachten het af. Mijn dochter vond die etui juist het leukste.
Vandaag de mail gehad en gelijk opgehaald bij de bruna..
Superleuke tas met inhoud.
Ben er blij mee..
Superleuke tas met inhoud.
Ben er blij mee..