GTA: Gratis doosje Mora Happas
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
GTA: Gratis doosje Mora Happas
Met dank aan Pim (nl.pepper.com)
Deze week een prijs gewonnen via Mora. Bij deze prijs zat ook een flyer met een 'unieke' actiecode voor een cashback op een doos Mora Happas. De code op deze flyer ziet er niet bepaald uniek uit, de code is namelijk 'HAPPASSPEL'
Tekst website:
Heb jij een coupon ontvangen? Heb jij een borrelpakket gewonnen en hierbij een coupon ontvangen t.w.v. 1 gratis Mora Happas® verpakking? Vul dan hier je gegevens in, upload een foto van je kassabonnetje, vul je unieke code in en ontvang het geld van deze verpakking terug op je rekening.
note: in de voorwaarden staat wel dat je de actiecoupon moet bewaren voor eventuele controle.
http://www.mora.nl/3310/acties/cash-ref ... ulier.html
Deze week een prijs gewonnen via Mora. Bij deze prijs zat ook een flyer met een 'unieke' actiecode voor een cashback op een doos Mora Happas. De code op deze flyer ziet er niet bepaald uniek uit, de code is namelijk 'HAPPASSPEL'
Tekst website:
Heb jij een coupon ontvangen? Heb jij een borrelpakket gewonnen en hierbij een coupon ontvangen t.w.v. 1 gratis Mora Happas® verpakking? Vul dan hier je gegevens in, upload een foto van je kassabonnetje, vul je unieke code in en ontvang het geld van deze verpakking terug op je rekening.
note: in de voorwaarden staat wel dat je de actiecoupon moet bewaren voor eventuele controle.
http://www.mora.nl/3310/acties/cash-ref ... ulier.html
Re: Gratis doosje Mora Happas
Ik ga het in ieder geval niet wagen.B2B schreef:Ik weet niet hoeveel pakketten ze weggegeven hebben met coupon.
Maar als heel Xgratis mee gaat doen gaat er denk wel een belletje rinkelen
op een andere site staat "Werkt alleen als je gewonnen hebt, gegevens moeten matchen. "
ik ga het er maar niet op wagen want als het mis gaat dan betaal ik voor iets wat ik toch waarschijnlijk niet zelf zou kopen
ik ga het er maar niet op wagen want als het mis gaat dan betaal ik voor iets wat ik toch waarschijnlijk niet zelf zou kopen
Hebben jullie het pakket al ontvangen en wanneer hadden jullie bericht gehad dat jullie hadden gewonnen.
Ik ben benieuwd want ik heb nog niets binnen gehad.
Ik ben benieuwd want ik heb nog niets binnen gehad.
Wel beetje vreemd dat gegevens moeten matchen, je kan de bon toch aan iemand anders hebben weggegeven?kuikentje schreef:op een andere site staat "Werkt alleen als je gewonnen hebt, gegevens moeten matchen. "