Antikal testen Lekker in het leven
Re: Antikal testen Lekker in het leven
Lois, de antikal kost op dit moment zag ik in de folder van de Blokker € 1,50 zouden mensen die ook mogen kopen en dan indienen met de kortingsbon? Heb zelf echter geen idee.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Ik heb ook geen idee. Heb vanmorgen die vraag in een berichtje bij LIHL neergelegd....Mariette schreef:Lois, de antikal kost op dit moment zag ik in de folder van de Blokker € 1,50 zouden mensen die ook mogen kopen en dan indienen met de kortingsbon? Heb zelf echter geen idee.
ik mag ook testen.. zit er in mijn pakket alleen de spray en antikal.. maar geen bonnen, geen boekje.
al gemaild nog geen antwoord.
al gemaild nog geen antwoord.
@ Marry: Op de coupon staat nergens dat het niet in combinatie mag met een aanbieding, dus lijkt mij dat het oké is.
-
Er staat op NIET CUMULEERBAAR AANBOD.MaartjeG schreef:@ Marry: Op de coupon staat nergens dat het niet in combinatie mag met een aanbieding, dus lijkt mij dat het oké is.
Wat houdt dat dan in?
De korting van de korting bon is niet cumuleerbaar, dus geen korting op korting.Marry schreef:Er staat op NIET CUMULEERBAAR AANBOD.MaartjeG schreef:@ Marry: Op de coupon staat nergens dat het niet in combinatie mag met een aanbieding, dus lijkt mij dat het oké is.
Wat houdt dat dan in?
Maar valt een aanbieding onder korting ??

-
Ja daarom....ik had precies deze vraag gesteld per mail...maar nog steeds geen antwoord. Aanbieding is goedkoper dan de nomale prijs, dus je koopt het met kortingBrigit schreef:De korting van de korting bon is niet cumuleerbaar, dus geen korting op korting.Marry schreef:Er staat op NIET CUMULEERBAAR AANBOD.MaartjeG schreef:@ Marry: Op de coupon staat nergens dat het niet in combinatie mag met een aanbieding, dus lijkt mij dat het oké is.
Wat houdt dat dan in?
Maar valt een aanbieding onder korting ??