Bedankt MirandaMiranda schreef:Ik zie overal wel de Danerolles croissant.
Maar let op het moet wel de lactosevrije variant zijn he!!
En nee die ben ik nog nergens tegenkomen.
De rest al wel kunnen kopen.
Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
Re: Scoupy: Nieuwe Cashback vanaf 28 September.
Oeps, blijkbaar had ik verkeerd gekeken.. dank je B2B!B2B schreef:Nee die loopt morgen af.Oceania schreef:Die actie (bros, kitkat, smarties dessert voor 1 euro) van Hoogvliet begint op woensdag
Kijk maar op de site van hoogvliet
Ik heb voor de mentos 1 Euro betaald bij de Boni, is daar vandaag nog in de aanbieding, maar is ook nog niet goedgekeurd bij scoupy
volgens mij hebben sommige supermarkten ook introductieprijzen als ze nieuwe producten in het schap opnemen, en volgens mij kun je in combinatie met korting kopen bij scoupy,
je weet toch nooit in welke bewoording het op de kassabon komt te staan vooraf
volgens mij hebben sommige supermarkten ook introductieprijzen als ze nieuwe producten in het schap opnemen, en volgens mij kun je in combinatie met korting kopen bij scoupy,
je weet toch nooit in welke bewoording het op de kassabon komt te staan vooraf
Scoupy doet tevoren bij diverse winkels aankopen en weet hierdoor exact hoe de omschrijving van het actieproduct op de kassabon is.
Maar als je aanvraag onterecht is afgekeurd, dan mail je Scoupy toch 1 foto waarop de kassabon en het product tezamen staan?
Maar als je aanvraag onterecht is afgekeurd, dan mail je Scoupy toch 1 foto waarop de kassabon en het product tezamen staan?
Hier gisteren alles netjes gekocht en ingediend en vandaag alles terug op mijn rekening. Helemaal top.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ik ben toch wel benieuwd wat jullie terugkrijgen voor het Kitkat/ Bros/ Smartie product? Ik heb Scoupy gemaild omdat ik de actie op dat punt niet duidelijk vond en kreeg:
Hebben jullie nu alle 1 euro teruggekregen of tot 0,45 euro? Ben dan vooral benieuwd naar de mensen die het product bij Hoogvliet hebben gehaald. Deze zit nl hier vlakbij en kan de aanbieding dus zo halen tot 20 uur vanavond voor de actie is afgelopen. Thankx!Als jij het product koopt voor €1 dan krijg je van ons €0,55 terug. Als jij het product koopt voor €1,50 dan krijg je van ons €1,05 terug.
Op die manier betaal je dus uiteindelijk altijd 45 cent zelf.
Alle producten vandaag gekocht bij AH, behalve de lactosevrije Croissants.. deze hadden 2 AH's hier niet in het assortiment en bij de Jumbo was het vak leeg.
Dus einde van de week nog maar eens kijken naar die croissants..
Dus einde van de week nog maar eens kijken naar die croissants..
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
hier alles opnieuw moeten indienen, volgens mij zitten ze daar te slapen,.
Nu ook de amstel afgekeurd, staat notabene bovenaan dezelfde kassabon als de andere artikelen.
Heb ff een mailtje gestuurd, of ze daar zitten te slapen.
ja sorry hoor, niet normaal, terwijl er anders nooit problemen zijn.
Nu ook de amstel afgekeurd, staat notabene bovenaan dezelfde kassabon als de andere artikelen.
Heb ff een mailtje gestuurd, of ze daar zitten te slapen.
ja sorry hoor, niet normaal, terwijl er anders nooit problemen zijn.
Ik heb Mentos Popins Fruit gekocht bij de AH in Deurne en de kassabon naar Scoupy gestuurd, maar deze is afgewezen. Op de kassabon staat namelijk 'Mentos' met als prijs €0,72. Blijkbaar een fout in de kassa. Ik weet niet of het een landelijk 'probleem' is. Als ik op de site van AH kijk, kosten Mentos Popins Fruit/Drop €1,45. Ik heb dus 50% korting gehad.
Nu nog even een pakje halen bij Jumbo voor de 100% korting!
Nu nog even een pakje halen bij Jumbo voor de 100% korting!