Korting bij LIHL
Re: Korting bij LIHL
hier ook nog geen nieuwe mail met link beetje vaag over of het nog wel of niet icm met acties mag en idd 6-8 weken is wel errug lang!
Ik heb ook nog geen tweede link ontvangen, maar las op lihl fb dit : "...Als de eerste mensen de mail al binnen hebben, dan verwachten we dat in ongeveer een dag iedereen de mail binnen zal hebben...."
'k Ben benieuwd!
'k Ben benieuwd!
Bedankt Lotje Ik was al benieuwd hoe het zat met de tweede e-mail.Lotje schreef:Ik heb ook nog geen tweede link ontvangen, maar las op lihl fb dit : "...Als de eerste mensen de mail al binnen hebben, dan verwachten we dat in ongeveer een dag iedereen de mail binnen zal hebben...."
'k Ben benieuwd!
voorwaarden Korting bij LIHL
Dank voor deze tip!
Is voor jullie duidelijk of je deze actie ook geldig is met aanbiedingen in supermarkten?
En kun je losse aankopen insturen of moet je alles in één keer kopen?
Is voor jullie duidelijk of je deze actie ook geldig is met aanbiedingen in supermarkten?
En kun je losse aankopen insturen of moet je alles in één keer kopen?
Ooh, had ik net een mail van lihl, maar die ging alleen over een winactie van Swiffer, Mr. Proper, Ariel en Ambi Pur producten...
- tequilacin
Misschien ben ik voorbarig, maar ik maak mij nu wel een beetje zorgen of de bonnen wel in mijn mailbox ga ontvangen.
- Natasja79v