Probeer Gratis D&L Mayo Royale

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Has thanked: 1 time

Re: Probeer Gratis D&L Mayo Royale

Bericht door Shiven »

Hé, toch ook 03-02-2017! Goed om te weten.
Mariëtte, wat is de exacte plaats waar de actiesticker zit?
Voorzijde pot of bovenop het deksel of...?
Hartelijk dank voor je antwoord!
Mariette

Bericht door Mariette »

Op de voorkant v.h potje aan de rechterkant en als je de sticker v.d code eraf haalt staat er met vrije uitloop eieren.
Shiven

Bericht door Shiven »

Mariëtte, wederom bedankt! :)
Nu weet ik dat ik het potje niet helemaal uit het schap hoef te halen, want je zou zó al moeten kunnen zien of er een actiesticker op zit. Ook bij de derde AH geen succes geboekt. Heb de fabrikant een e-mail gestuurd met vraag hoeveel actiepotten ze in de markt hebben gezet. Met het antwoord kan ik een zinvolle afweging maken wel/niet verder te zoeken.
PS: Actievoorwaarden zijn inmiddels aangepast. De einddatum van de actie is nu 100% zeker zondag 29 november 2015.
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Bericht door Famke »

AH Xl Leidsenhage had het in ieder geval niet.
Shiven

Bericht door Shiven »

Antwoord ontvangen van GranFood:

Hartelijk dank voor uw reactie. Naar aanleiding van uw vraag kunnen wij u mededelen dat het mogelijk enige tijd duurt voordat de producten met actiesticker zijn ingestroomd in de supermarkt, zeker in filialen waar het product minder vaak gekocht wordt. De winkel zal nieuwe voorraad met actiesticker krijgen wanneer de huidige voorraad deels is verkocht.

Wij hebben een groot aantal producten voorzien van een actiesticker. De rest van de productie partij, die inderdaad dezelfde houdbaarheidsdatum draagt, is niet voorzien van een sticker. Om deze reden is het mogelijk dat de filialen bij u in de buurt voorafgaand aan het begin van deze actie zijn beleverd met producten zonder actiesticker maar met de genoemde houdbaarheid. Zodra er voldoende producten uit het schap verkocht zijn, zal de winkel opnieuw een bestelling plaatsen. Deze wordt dan geleverd vanuit het distributiecentrum van Albert Heijn, die wij voorafgaand aan de actie beleverd hebben met de 10,000 gestickerde producten. Wij vragen u nog enige tijd te wachten met het aanschaffen van het product, zodat de huidige voorraden in de winkels in uw buurt verkocht zijn en het product met sticker beschikbaar wordt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Consumentenservice GranFood
Laatst gewijzigd door Shiven op di 27 okt 2015, 12:40, 2 keer totaal gewijzigd.
pcenter

Bericht door pcenter »

AH meerhoven en AH XL Eindhoven met stickers
Sue-tje

Bericht door Sue-tje »

Wel gevonden, geen sticker
Machteld

Bericht door Machteld »

Hele schap stond vol bij AH Eglantier Apeldoorn, maar allemaal zonder sticker! :o
Shiven

Bericht door Shiven »

@Machteld, ik heb mijn bericht van 26-10-2015 (14:45 uur) zojuist aangepast. Misschien vind je het prettig dit nog even door te nemen?
Annett

Bericht door Annett »

Ik wou net mijn code invullen, maar dat lukt niet, maar er komt ook geen foutmelding, ik kom gewoon niet bij de pagina, waar ik mijn adres kan invullen....steeds weer op de pagina met de code :?:

Toen ik het later opnieuw probeerde lukte het wel, misschien was er een storing
Plaats reactie