Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett

Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015

Bericht door Annett »

Deezers schreef:Kassamiep had het te druk met kletsen dat ze vergat mijn bon af te drukken... Bezig met volgende klant en mijn bon is niet meer uit te printen zegt ze. Ruilen kan niet want... ik heb geen bon! :twisted: 1,75 voor een paar crackertjes is wel erg veel... Gelukkig de rest van de producten al eerder gehaald. Erg goed opletten moet je ook hoor! Ze geven niet zomaar meer een bon tegenwoordig... :ugeek:
Ik had het gisteren bij de Dirk, daar geven ze hier ook niet standaard meer een bon, meestal vragen ze het nog wel, omdat ze het extra moeten ingeven denk ik, maar gisteren niet. Toen ik erom vroeg nadat ik het wisselgeld had ontvangen, kreeg ik een bon met heel groot "Duplicaat" erop....nu ja, daar verwacht ik ook problemen mee. Bij pinnen krijg je wel meestal automatisch nog een bon...
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Re: Bolletje Granen Variatie Beschuit of Knäckebröd let op: vanaf maandag 19 oktober 2015

Bericht door greetje11 »

Wat een onzin .. je staat op dat moment toch nog in de winkel .je bent er niet mee maar huis gegaan.dus begrijp niet dat je dan niet retour kunt doen.. ik zou het toch even melden.
Ik roep bij het aanslaan vd artikelen altijd al dat ik de bon wil.. .inderdaad bij deka ook anders duplicaatbon.
Deezers

Bericht door Deezers »

Ja dat doe ik voortaan ook maar! Ik wil sowieso altijd de bon, maar als je 1 of 2 artikelen hebt kijken ze je vaak raak raar aan :lol: Maar is gewoon wettelijk verplicht toch? Vind ze trouwens niet eens zo lekker, dus 1,75 voor een paar niet lekkere crackers :P
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

Bij mij weten ze het. Ik heb gezegd al koop ik iets van 10 eurocent dan wil ik nog de bon. Als je iets hebt kun je altijd terug met het bewijs.
Bovendien zijn er bij ons dikwijls akties waarbij je je naam op de achterkant moet zetten en in een doos moet stoppen. Nu is het weer van Bolletje waarmee je iets kunt winnen.
Shiven

Bericht door Shiven »

Linea recta met het product naar de Servicebalie gaan en zeggen dat je geen kassabon hebt ontvangen van mevrouw "Kassamiep".
Bij diverse winkels willen ze dan een A4-tje voor je uit de computer draaien; hierop staan alle gegevens van de betreffende kassatransactie.
Ik zeg dan iets in de trant van: "Ik neem geen genoegen met zo'n A4-tje! Wilt u alstublieft het product weer innemen en mij het geld teruggeven?"
Van hun probleem moeten ze niet mijn probleem maken.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Hahaha heb ik ook is gehad bij de AH.
Kreeg ook een A4tje. Gelijk gezegd dat ik een normale bon nodig had.
En geen A4tje. Het heeft even geduurd. Maar ik kreeg uiteindelijk na het product 2 keer terug
te hebben moeten nemen een normale bon.
liamito
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Bericht door liamito »

23 oktober alles ingediend, maar nog geen goedkeuring of geld gezien. Meer mensen hier last van?
Shiven

Bericht door Shiven »

@liamito, graag zou ik je de tip willen geven contact op te nemen met de Klantenservice, want je zou je geld binnen 4 werkdagen terug moeten hebben. [ klantenservice@kortingisleuk.nl ]
Shiven

Bericht door Shiven »

Aanvulling:
Op je rekeningoverzicht komt de naam 'Bolletje Granen Variatie' niet voor.
De omschrijving die Kortingisleuk meegeeft is: '4 A-merken actie'.
Mogelijk kun je de betaling hierdoor hebben 'gemist'?
Olliez

Bericht door Olliez »

liamito schreef:23 oktober alles ingediend, maar nog geen goedkeuring of geld gezien. Meer mensen hier last van?
Op 22 oktober voor 3 producten ingediend, ook nog geen bericht en/of betaling.
Vandaag antwoord op mij mail: Wegens grote drukte duurt het allemaal wat langer.
Plaats reactie