Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Re: Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
De rijstwafels staan niet in het schap van de rijstwafels, beschuit ed maar in het biologische vak bij produkten van oa Zonnatura.
@morrie, zeg dat wel! Heb me namelijk vanmorgen rotgezocht naar die Consenza rijstwafels, want keek 'natuurlijk' tussen de overige rijstwafels.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Jammer want ben groot verbruiker van dit merk. Het kon dat ik er over heen keek telkens. Ben ik nog al goed in.Shiven schreef:Famke, als jij de Consenza Rijstwafels niet op de homepage van Scoupy tussen je andere GTA's ziet staan, dan zul je 'm niet hebben ontvangen. Waarschijnlijk de één wel, en de ander niet. Sorry.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Geen wonder dat ik ze ook niet kon vinden...pfftmorrie schreef:De rijstwafels staan niet in het schap van de rijstwafels, beschuit ed maar in het biologische vak bij produkten van oa Zonnatura.
Reden waarom ik ook de app niet heb gedownload, je geeft een bedrijf zo wel veel rechten. Waarom moeten ze al je foto's zien... Ik sla deze actie over en hou het alleen op de website[/quote]
Ik ben het helemaal met je eens Dizzy. Daarom ga ik het ook niet downloaden.[/quote]
Je kunt dit bij instellingen allemaal weer uit zetten![/quote]
Waar kan je dit uitzetten? Ik heb het helaas niet kunnen vinden. Zie wel bij instellingen dat je je pushberichten enz kan uitzetten maar niet dat ze geen toegang krijgen tot je foto's/video's
Ik ben het helemaal met je eens Dizzy. Daarom ga ik het ook niet downloaden.[/quote]
Je kunt dit bij instellingen allemaal weer uit zetten![/quote]
Waar kan je dit uitzetten? Ik heb het helaas niet kunnen vinden. Zie wel bij instellingen dat je je pushberichten enz kan uitzetten maar niet dat ze geen toegang krijgen tot je foto's/video's
heeft iemand like2try eigenlijk al "uitgespeeld" of blijven er gewoon eindeloos nieuwe merken komen om te liken?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ja hoor op een gegeven moment zij alle kaartjes/ merken op.Oceania schreef:heeft iemand like2try eigenlijk al "uitgespeeld" of blijven er gewoon eindeloos nieuwe merken komen om te liken?
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Ja na ongeveer 400 keuzes kan je echt niet meer kiezen en moet je wachten tot Scoupy nieuwe merken bij Like2Try aangeeft. Al je trouwens like2try merken staan plots onder Mijn Merken/aanbieders. Verwijderen gaat wel, maar toevoegen niet meer btw.