Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Re: Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
@B2B De meatballs &co gehaktkruiden gevonden bij Plus, ze staan bij de potjes en zakjes met kruiden en specerijen
Ik heb ook even moeten zoeken bij de Jumbo.B2B schreef:Waar kan je die meatballs &co gehaktkruiden vinden?
Zelf keek ik bij de kruidenmolentjes e.d. maar daar stond het niet. Uiteindelijk vond ik het in het schap bij de maaltijdzakjes en andere mixen voor gehakt, ovenschotels etc.
Iemand stelt op Scoupy's Facebook de vraag: Komen die nieuwe functies ook op de website beschikbaar?
Het antwoord van Scoupy hierop is: Dat is wel de bedoeling. We werken er hard aan!
Het antwoord van Scoupy hierop is: Dat is wel de bedoeling. We werken er hard aan!
Gisteren zag ik dat er van de Fred en Ed Hagelslag nog weinig beschikbaar waren (in het rood). Vandaag zie ik helemaal niks meer staan in de App. Wat zien jullie?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik kan na genruik van de coupon de beschikbaarheid niet meer zien.sheann schreef:Gisteren zag ik dat er van de Fred en Ed Hagelslag nog weinig beschikbaar waren (in het rood). Vandaag zie ik helemaal niks meer staan in de App. Wat zien jullie?
Ik zie ook geen beschikbaarheids balkje bij de fred&ed.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Na gebruik van de coupon kun je in de app de beschikbaarheid nog gewoon zien overal een groen oranje of rood balkje als je op het product klikt.
Echter Fred en Ed is bij mij helemaal verdwenen. Ik had hem al wel gekocht hoor. Maar ik neem aan dat deze dus helemaal op is.
Echter Fred en Ed is bij mij helemaal verdwenen. Ik had hem al wel gekocht hoor. Maar ik neem aan dat deze dus helemaal op is.
-
Vanmorgen Fred en Ed gekocht, zowel voor mij als voor mijn moeder. toen was hij nog beschikbaar in de app. Nu dus niet meer en zit ik met dure hagelslag.... grr.... Heb al een mailtje naar Scoupy gestuurd.
Ik zie hem nu niet meer op de app.
Jammer, wou het vandaag halen maar gelukkig heb ik het op tijd gezien anders zat ik met te dure hagelslag.
Jammer, wou het vandaag halen maar gelukkig heb ik het op tijd gezien anders zat ik met te dure hagelslag.