Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
-
Re: Scoupy app vernieuwd,weer gratis producten
Gistermiddag de hagelslag teruggebracht naar de winkel en nu zie ik dat de coupon het toch doet..... tja....
Ik heb de app geupdate en de hele rij merken bij Like2try afgewerklt, maar geen nieuw product gekregen.
Vraag me ook af of de app wel goed werkt, er blijft nl aldoor een dingetje draaien dat hij aan het laden is en het icoontje is ipv van oranje met scoupy ineens wit met lijnen en cirkels.
Dus app eraf gehaald en op nieuw erop gezet maar nog steeds het zelfde. Laad niet helemaal en raar icoon.
Vraag me ook af of de app wel goed werkt, er blijft nl aldoor een dingetje draaien dat hij aan het laden is en het icoontje is ipv van oranje met scoupy ineens wit met lijnen en cirkels.
Dus app eraf gehaald en op nieuw erop gezet maar nog steeds het zelfde. Laad niet helemaal en raar icoon.
Ik heb ook geen nieuwe producten meer zoals de rijstewafels gekregen. Denk niet dat iedereen dezelfde krijgt.
- tequilacin
Wij mochten de GoodBite burgers eens proberen, en die vonden we best lekker!
Heb net de Scoupy enquête ingevuld.
Hierin lees ik dat indien het balkje in de SCOUPY app rood is, het betekent dat de coupons voor het product eigenlijk op zijn, maar dat de bonnen van die dag nog worden goedgekeurd.
Hierin lees ik dat indien het balkje in de SCOUPY app rood is, het betekent dat de coupons voor het product eigenlijk op zijn, maar dat de bonnen van die dag nog worden goedgekeurd.
-
Nieuwe like2try bij Scoupy
Ik heb zojuist de nieuwe like2try gedaan op Scoupy. Helaas geen dingen gewonnen. Mijn vriend heeft het ook gedaan, maar ook helaas niet gewonnen. Anderen wel?
- tequilacin
Re: Nieuwe like2try bij Scoupy
In je scoupy app zie je onderaan als er nieuwe merken klaar staan die je kunt 'liken'.
Ik vermoed dat scoupy deze gebruikt voor eventuele persoonlijke acties.
Ik vermoed dat scoupy deze gebruikt voor eventuele persoonlijke acties.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Re: Nieuwe like2try bij Scoupy
Kan misschien beter bij: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... t=like2try
Bedankt voor het meedenken Famke, zo is het inderdaad duidelijker (het onderwerp is toegevoegd aan een reeds bestaand topic).
Kreeg aanvankelijk de indruk dat er nieuwe geldterugacties beschikbaar waren...
Kreeg aanvankelijk de indruk dat er nieuwe geldterugacties beschikbaar waren...