5 Nieuwe SCOUPY producten vanaf maandag 19 oktober
Re: 5 Nieuwe SCOUPY producten vanaf maandag 19 oktober
"Max. aantal cashbacks bereikt: Venco Schoolkrijt zwart of Droprondo’s.
Wow, dat ging snel! Alle Venco Schoolkrijt en Droprondo’s zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 09-11-2015. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen".
Wow, dat ging snel! Alle Venco Schoolkrijt en Droprondo’s zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 09-11-2015. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen".
Geen idee,heb je de nieuwe app niet? dan kun je op de beschikbaarheid lettenLois schreef:Weet iemand wanneer de Flemmings bij deze Scoupy afgelopen was.
Ik had ze vorige week gekocht en is afgekeurd.
Ik kan het niet meer zien in de app, heb je het ook vorige week ingediend of nu bij de nieuwe? Staat er geen reden bij, waarom het is afgekeurd?Lois schreef:Weet iemand wanneer de Flemmings bij deze Scoupy afgelopen was.
Ik had ze vorige week gekocht en is afgekeurd.
- Lois
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 5 times
Jawel, ik heb de app wel, maar vooraf niet gekeken.
Dat vind ik dan wel weer een nadeel van Scoupy.
Dit is namelijk zo'n typisch product wat ik alleen koop met cash-back.
Ik had het Dnderdag de 12e gekocht.
Voor de nieuwe actie klopt de datum niet.
Gewoon pech.
Dat vind ik dan wel weer een nadeel van Scoupy.
Dit is namelijk zo'n typisch product wat ik alleen koop met cash-back.
Ik had het Dnderdag de 12e gekocht.
Voor de nieuwe actie klopt de datum niet.
Gewoon pech.
Groetjes, Lois
15 november, zie de bijlage
- Bijlagen
-
- scoupy.jpg (154.97 KiB) 5154 keer bekeken
Dus of de actie was voor de datum al vol, maar dan kun je het, denk ik, ook niet meer invullen, of ze hebben de oude actie uit de app gehaald, om verwarring met de nieuwe te voorkomen.....bij de Deen actie's heb je altijd nog achteraf tijd om de kassabon in te vullen, maar bij Scoupy dus niet....weer wat geleerd....
Onder een ander topic postte ik al:Annett schreef:Dus of de actie was voor de datum al vol, maar dan kun je het, denk ik, ook niet meer invullen, of ze hebben de oude actie uit de app gehaald, om verwarring met de nieuwe te voorkomen.....bij de Deen actie's heb je altijd nog achteraf tijd om de kassabon in te vullen, maar bij Scoupy dus niet....weer wat geleerd....
Heb net de Scoupy enquête ingevuld.
Hierin lees ik dat indien het balkje in de SCOUPY app rood is, het betekent dat de coupons voor het product eigenlijk op zijn, maar dat de bonnen van die dag nog worden goedgekeurd.
Nestlé Desserts.
Max. bereikt: BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert
Wow, dat ging snel! Alle BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 18-11-2015. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Max. bereikt: BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert
Wow, dat ging snel! Alle BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 18-11-2015. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.