Probeer 6 A merken gratis vanaf 22 november 2015
Re: Probeer 6 A merken gratis vanaf 22 november 2015
Schoonmaakdoekjes gevonden bij de Jumbo ondanks niet op de site.. Toetjes niet wel op site maar niet in winkel.want die verkochten niet goed genoeg... Lekker logisch allemaal
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Danone en schoonmaakdoekjes alle twee bij de AH.
Invullen en foto uploaden geen probleem.
Invullen en foto uploaden geen probleem.
De greek was bij de ah, de rest niet kunnen vinden. Wel was de schoonmaakdoekjes en afwasmiddel bij de poeizs en de greek trouwens ook.
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
De plenty schoonmaak doekjes is een keukenrol mensen.. daarom kon ik t niet vinden. Bij invullen kon ik gewoon plus aangeven (daar gekocht) Almelo vriezenveenseweg..
Dank je wel Greetje11, vanmiddag gelijk even halen.
Ik kon de Plenty doekjes ook niet vinden tussen de schoonmaak doekjes. Geen idee dat het een keukenrol was.
Ik heb alles gewoon kunnen uploaden.
Heb alles tegelijk gekocht, maar heb nog geen reactie/goedkeuring op de Plenty en Danone.
Wie weet gaan deze apart. Het was uiteindenlijk ook een aanvulling op de andere 4 produkten.
Heb alles tegelijk gekocht, maar heb nog geen reactie/goedkeuring op de Plenty en Danone.
Wie weet gaan deze apart. Het was uiteindenlijk ook een aanvulling op de andere 4 produkten.
Hintsheann schreef:Ik kon de Plenty doekjes ook niet vinden tussen de schoonmaak doekjes. Geen idee dat het een keukenrol was.
Bij een voor mij onbekend product kijk ik meestal op de website van AH/producten om mij een beeld te vormen van waar ik in de supermarkt naar heb uit te kijken.
http://www.ah.nl/producten/product/wi23 ... aakdoekjes
Goeie tip Shiven.Shiven schreef:Hintsheann schreef:Ik kon de Plenty doekjes ook niet vinden tussen de schoonmaak doekjes. Geen idee dat het een keukenrol was.
Bij een voor mij onbekend product kijk ik meestal op de website van AH/producten om mij een beeld te vormen van waar ik in de supermarkt naar heb uit te kijken.
http://www.ah.nl/producten/product/wi23 ... aakdoekjes