Maaslander € 1 retour
-
- Been thanked: 1 time
Maaslander € 1 retour
http://www.maaslander.nl/retour
€ 1,- retour ontvang je met behulp van de actiecode.
Actiesticker met unieke code, op de Maaslander verpakking.
Let hiervoor op de paarse stickers op de actieverpakkingen in de winkel.
Hoe kan ik mijn geld terugvragen?
1. Ga naar de winkel en koop een Maaslanderverpakking met paarse actiesticker
2. Ga naar www.maaslander.nl/retour
3. Vul hier je gegevens en de unieke actiecode in en klik op ‘doe mee!’
4. Je ontvangt binnen 3 weken € 1,- retour op jouw rekening.
Op welke producten krijg ik geld retour?
Je krijgt € 1,- retour op alle Maaslander actieverpakkingen met een paarse sticker. Je vindt deze actiesticker in principe op alle Maaslander verpakkingen, behalve op Maaslander Snackkaasjes en de Maaslander Komijn. Maaslander kaas is in vrijwel elke supermarkt in Nederland te koop.
Je kunt de actiecode invullen van 13 februari 2016 t/m 30 april 2016.
€ 1,- retour ontvang je met behulp van de actiecode.
Actiesticker met unieke code, op de Maaslander verpakking.
Let hiervoor op de paarse stickers op de actieverpakkingen in de winkel.
Hoe kan ik mijn geld terugvragen?
1. Ga naar de winkel en koop een Maaslanderverpakking met paarse actiesticker
2. Ga naar www.maaslander.nl/retour
3. Vul hier je gegevens en de unieke actiecode in en klik op ‘doe mee!’
4. Je ontvangt binnen 3 weken € 1,- retour op jouw rekening.
Op welke producten krijg ik geld retour?
Je krijgt € 1,- retour op alle Maaslander actieverpakkingen met een paarse sticker. Je vindt deze actiesticker in principe op alle Maaslander verpakkingen, behalve op Maaslander Snackkaasjes en de Maaslander Komijn. Maaslander kaas is in vrijwel elke supermarkt in Nederland te koop.
Je kunt de actiecode invullen van 13 februari 2016 t/m 30 april 2016.
-
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Re: Maaslander € 1 retour
Pagina is online al gaat het de 13e pas in en trof ik vandaag al stickers in de winkel aan. Met deze zin in actievoorwaarde:
Vraag ik me af of je het wel in de aanbieding kan halen?Deze Actie is niet geldig in combinatie met andere kortingen of acties van Maaslander.
Ik las in de actievoorwaarden dat deze acties niet geldig is in combinatie met andere aanbiedingen.
De stickers er al op. Zo hoort het ook. Bij ons zijn er acties waar de stickers er op komen als de actie al een paar weken gesloten is.
let op de actie voorwaarde zijn gewijzigd sinds kort kan je nog maar 1 keer deelnemen met een code per adres en huishouden. Hier stond voor die tijd op de site geen beperking op en ze gaan kijken hoe ze het gaan oplossen voor de mensen die vaker meegedaan hebben voordat de actievoorwaarde aangepast zijn.
Dus even bellen of mailen als je voor afgelopen zaterdag 20 Februari 2016 hebt deelgenomen en dan met meerdere actie codes via de site, heb dit zelf echter al gedaan via consumentservice@westland-kaas.nl dan komt het bij de juiste persoon terecht anders krijg je de mail dat je binnen drie weken 1 euro retour ontvangt en geen verder antwoord op je vraag.
Dus even bellen of mailen als je voor afgelopen zaterdag 20 Februari 2016 hebt deelgenomen en dan met meerdere actie codes via de site, heb dit zelf echter al gedaan via consumentservice@westland-kaas.nl dan komt het bij de juiste persoon terecht anders krijg je de mail dat je binnen drie weken 1 euro retour ontvangt en geen verder antwoord op je vraag.
Mariette.
Je heb een foutje gemaakt in het e-mail adres.
Hierbij het juiste e- mail adres.
consumentenservice@westland-kaas.nl
Je heb een foutje gemaakt in het e-mail adres.
Hierbij het juiste e- mail adres.
consumentenservice@westland-kaas.nl