Huishoudbeurs verzamelpost
Re: Huishoudbeurs verzamelpost
bedankt voor de reacties
de negen maanden beurs sla ik inderdaad over want heb geen kids en ook ( nog ) niet in de planning
Trolley gaat denk ik niet echt lukken want ben die dag al de hele dag in amsterdam voor een shop uitje dus dan is het niet echt handig om mee te nemen naar elke winkel. Jammer dat de aanbiedingen toch een beetje tegenvallen maar dan maar voor de zekerheid denk ik stevige tas of inderdaad rugtas mee.
Over het food gedeelte heb ik niet over nagedacht dat het inderdaad rond etenstijd mega druk gaat zijn dus dat is een hele goede tip om later te gaan. ( die wou ik eerst doen als 1e maar nu dus pas later )
Ook net gezien dat er naast het RAI gebouw een tram moet stoppen dus dat wordt denk ik wel het handigst als ik vanaf amsterdam centraal moet reizen en elke meter lopen telt als ik zo op de foto's het formaat van de hallen zie
de negen maanden beurs sla ik inderdaad over want heb geen kids en ook ( nog ) niet in de planning
Trolley gaat denk ik niet echt lukken want ben die dag al de hele dag in amsterdam voor een shop uitje dus dan is het niet echt handig om mee te nemen naar elke winkel. Jammer dat de aanbiedingen toch een beetje tegenvallen maar dan maar voor de zekerheid denk ik stevige tas of inderdaad rugtas mee.
Over het food gedeelte heb ik niet over nagedacht dat het inderdaad rond etenstijd mega druk gaat zijn dus dat is een hele goede tip om later te gaan. ( die wou ik eerst doen als 1e maar nu dus pas later )
Ook net gezien dat er naast het RAI gebouw een tram moet stoppen dus dat wordt denk ik wel het handigst als ik vanaf amsterdam centraal moet reizen en elke meter lopen telt als ik zo op de foto's het formaat van de hallen zie
-
Nog niemand geweest van dit forum ?
Ben nl benieuwd wat voor flyers er worden uigedeeld bij de ingang
Ben nl benieuwd wat voor flyers er worden uigedeeld bij de ingang
Je kunt voordelig naar de Huishoudbeurs gaan als je spaart bij de ING.
Je levert dan per kaart 975 rentepunten in en je betaalt per kaart € 9,75.
(tickets via ANWB en Blokker zijn duurder).
Je levert dan per kaart 975 rentepunten in en je betaalt per kaart € 9,75.
(tickets via ANWB en Blokker zijn duurder).
Canei trakteert de huishoudbeursbezoekers op € 1,- retour bij aankoop van een fles Canei!
https://webclient.qnippos.net/index.php?Qcmp=canei003
lekker!!!! ben er dol opManthan schreef:Canei trakteert de huishoudbeursbezoekers op € 1,- retour bij aankoop van een fles Canei!
Vorig jaar had blokker op de hhb trolleys te koop voor wie die vergeten was.
Is er al iemand geweest? Staat de lidl er weer buiten met een actie, daar ben ik benieuwd naar.
Is er al iemand geweest? Staat de lidl er weer buiten met een actie, daar ben ik benieuwd naar.
Als je spaart met voordeelsparen kun je voor 18e retour met trein
En krijgt broodje en jus orange
Kost je 80p per persoon
En krijgt broodje en jus orange
Kost je 80p per persoon