Huishoudbeurs verzamelpost
Re: Huishoudbeurs verzamelpost
In het waardebonnenboekje dat iedereen bij de ingang kan meenemen zit een bon voor een boodschappenwagen bij Blokker van 19,99 voor 12,50.
Aqua of beige, allebei met witte letters.
Lijkt wat model betreft (zo te zien op de foto) wat op Tomado model Daphne of Lhassa.
Lidl deelde blauw-wit geblokte (thee?)doeken buiten uit. Geen aparte actiebonnen voor in de winkel.
Binnen kon je bij hun stand cola en caramel&biscuit proeven.
Actie voor €2:
1 zak caramel&biscuit
1 pak crinchy biscuit
0.5l cola light
1 big shopper
's Morgens ook buiten ontvangen: Pedigree Dentastix voor de hond, Belvita breakfastkoekjes en een Marsje.
Ook kon je buiten in een soort partytent volgens mij gratis koffie krijgen/drinken van Dulco Gusto.(zelf niet geweest)
's Avonds stonden ze buiten met Red Bull, kleine blikjes cola van Lidl en blauw-wit geblokte (thee?)doeken Lidl.
Binnen in 1 zakje gekregen: 1 Ariel 3in1 pod, zakje Lenor wasverzachter en zakje Lenor parfum kralen voor je was.
Als je voor 11 uur al bij de beurs bent kun je het beste bij ingang K naar binnen gaan.
Hal 2 Fantastique waar je dan binnen kunt gaan is al open vanaf 10 uur.
Aqua of beige, allebei met witte letters.
Lijkt wat model betreft (zo te zien op de foto) wat op Tomado model Daphne of Lhassa.
Lidl deelde blauw-wit geblokte (thee?)doeken buiten uit. Geen aparte actiebonnen voor in de winkel.
Binnen kon je bij hun stand cola en caramel&biscuit proeven.
Actie voor €2:
1 zak caramel&biscuit
1 pak crinchy biscuit
0.5l cola light
1 big shopper
's Morgens ook buiten ontvangen: Pedigree Dentastix voor de hond, Belvita breakfastkoekjes en een Marsje.
Ook kon je buiten in een soort partytent volgens mij gratis koffie krijgen/drinken van Dulco Gusto.(zelf niet geweest)
's Avonds stonden ze buiten met Red Bull, kleine blikjes cola van Lidl en blauw-wit geblokte (thee?)doeken Lidl.
Binnen in 1 zakje gekregen: 1 Ariel 3in1 pod, zakje Lenor wasverzachter en zakje Lenor parfum kralen voor je was.
Als je voor 11 uur al bij de beurs bent kun je het beste bij ingang K naar binnen gaan.
Hal 2 Fantastique waar je dan binnen kunt gaan is al open vanaf 10 uur.
Laatst gewijzigd door MariaJ op di 23 feb 2016, 09:56, 3 keer totaal gewijzigd.
-
bij de dreft krijg je een zakje met 3 blokjes voor de afwasmachine
ze waren niet gul met gratis weggeven viel dit jaar flink tegen
op de terugweg nog meer theedoeken gekregen van de lidl heb nu weer genoeg
ze waren niet gul met gratis weggeven viel dit jaar flink tegen
op de terugweg nog meer theedoeken gekregen van de lidl heb nu weer genoeg
Hoi
Ik ga donderdag hoe zit het dan met de leuk gratis dingen buiten?
Staan ze om 18uur buiten en om 21 uur of hoe moet ik dat zien.
Want er zijn ook mensen die om 18 uur vertreken.
Weet iemand hoe dat zit.
Alvasr bedankt
's Avonds kreeg je bij station Amsterdam RAI een boekje met 13 shoptochten in Nederland en net over de grens.
Re: Huishoudbeurs 2015
er zat ook nog een Zalando kortingsbon in voor 10 euro, een story, een kaart voor 4 personen voor het scheepvaartsmuseum kortdurend geldig, een blikje radler, voor mij had het weinig inhoud..
Bij reclamefolder.nl kun je een code krijgen om mee te doen aan een verloting. Leuke prijzen, maar ook heel veel mensen die meedoen. Als je hun app download, dan kun je ook een shopper met flesje water en chocoladereep krijgen.
Inhoud van de huishoudbeurstas vond ik tegenvallen.
Quiz bij Tefal was leuk (NB antwoord kleur 1e anti-aanbakpan =wit, > 5 types pannen, geproduceerd in Frankrijk, rest van de vragen vooral goed op de informatie op de muur letten))
Inhoud van de huishoudbeurstas vond ik tegenvallen.
Quiz bij Tefal was leuk (NB antwoord kleur 1e anti-aanbakpan =wit, > 5 types pannen, geproduceerd in Frankrijk, rest van de vragen vooral goed op de informatie op de muur letten))
E-mail van de 9maandenbeurs gekregen:
Zien we jou deze week op de Negenmaandenbeurs? Let op: Met je Negenmaandenbeurskaart heb je op dezelfde dag gratis toegang tot de Huishoudbeurs en het Azië Pasar Malam Festival.
Dus 3 beursen met 1 kaart
Zien we jou deze week op de Negenmaandenbeurs? Let op: Met je Negenmaandenbeurskaart heb je op dezelfde dag gratis toegang tot de Huishoudbeurs en het Azië Pasar Malam Festival.
Dus 3 beursen met 1 kaart
Hoe zit het met die batterijen?
Waar en bij welk merk kunnen die ingeleverd worden en hebben jullie er iets mee gewonnen/gekregen?
Waar en bij welk merk kunnen die ingeleverd worden en hebben jullie er iets mee gewonnen/gekregen?
Bij Stibat in hal 2 dat is de hal met het podium waar artiesten optreden en modeshows worden gehouden.
Eind van de week worden er pas winnaars getrokken en je krijgt een kartonnen bewaardoosje voor lege batterijen, niet echt byzonder.
Eind van de week worden er pas winnaars getrokken en je krijgt een kartonnen bewaardoosje voor lege batterijen, niet echt byzonder.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam
Niet gratis maar met korting, of het moet ergens in de aanbieding zijn ....
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam