GTA Sourcy spankelend met Smaak
Re: GTA Sourcy spankelend met Smaak
idd. Dit geld alleen voor mensen die naar de hbb zijn geweest en een voucher hebben gekregen met een speciale code
KortingisLeuk mailt m.b.t. Sourcy: "Deze is te vinden op www.kortingisleuk.nl/sourcysprankelend Hier heb je echter wel een actieverpakking voor nodig. Deze is waarschijnlijk over 1/2 weken pas in de supermarkt te vinden."
dank je remcosw, zo is het duidelijker! Leuk dat het niet alleen voor hhb bezoekers is 

Ik heb deze flessen nog nooit gezien, Ik heb ze ook niet kunnen vinden op de jumbosite en ah.
iemand enige idee waar dit product wel te koop is?
Als ik het bericht van remcosw lees, interpreteer ik het dat deze flessen pas over 1 tot 2 weken instromen.Lyly schreef:Ik heb deze flessen nog nooit gezien, Ik heb ze ook niet kunnen vinden op de jumbosite en ah.
Ik heb al een fles met actielabel gevonden bij de Poeisz waar ik het juist nog niet had verwacht ;p
ik ook ! geld ook al terugLyly schreef:Ik heb al een fles met actielabel gevonden bij de Poeisz waar ik het juist nog niet had verwacht ;p

Lyly en indy777, hoe hebben jullie je dubbelzijdig geprinte Poiesz-kassabon ingediend bij KIL?
(Alleen de voorkant van de kassabon? ..Of zijn jullie dermate handig dat jullie beide zijden van de kassabon in 1 foto/scan hebben weten te uploaden?)
(Alleen de voorkant van de kassabon? ..Of zijn jullie dermate handig dat jullie beide zijden van de kassabon in 1 foto/scan hebben weten te uploaden?)