Hoi Luus,
Dat heb ik ook op de laptop/computer.
Ik selecteer dan de tekst eronder helemaal tot onderaan. Tot je bij het vinkje komt, dan aanklikken en klaar.
had een bon waarvan de eerste paar letters van de linker kant niet te lezen waren.
Werd afgekeurd.
Vervangende bon bij de klantenservice gehaald, maar daar staat de naam van de winkel niet op, dus krijg je ook weer problemen mee.
Dus ga nu alles maar terugbrengen en opnieuw kopen.
monique33 schreef:Hoi Luus,
Dat heb ik ook op de laptop/computer.
Ik selecteer dan de tekst eronder helemaal tot onderaan. Tot je bij het vinkje komt, dan aanklikken en klaar.
Maar het vinkje van de tandpasta staat als eerste, helemaal bovenaan, dus er valt niet zoveel te selecteren. En Scoupy reageert niet op mijn berichtjes, noch op FB, noch op de website...
Bedankt voor de reacties!
Ik ga morgen terug naar AH om hopelijk een volledige bon alsnog te krijgen, zodat ik mee kan doen met de GTA's.
Ik kwam er net ook achter dat ik tot 2 keer toe géén moestuin heb gekregen (dus niet de potjes, maar de bak waar je ze in kunt zetten). Misschien moest ik die zelf pakken in de winkel, maar dat had de kassière wel even mogen zeggen.
Miss boodschap schreef:Nee hoor Britta, het staat op FB dat je gewoon 100% krijgt.
Bedankt voor de tip! Gisterenavond gekocht (1 tube Aquafresh en 1 tube Prodent) en ingevoerd bij Scoupy. Vandaag bericht ontvangen dat (100% oftewel €3,49) uitbetaald gaat worden.
Miss boodschap schreef:Nee hoor Britta, het staat op FB dat je gewoon 100% krijgt.
Bedankt voor de tip! Gisterenavond gekocht (1 tube Aquafresh en 1 tube Prodent) en ingevoerd bij Scoupy. Vandaag bericht ontvangen dat (100% oftewel €3,49) uitbetaald gaat worden.
Hi Maartje:
Hoeveel kost de tube prodent die je hebt gekocht?