Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Re: Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016
@Luus,
Ik selecteer verder geen vinkjes; ik selecteer de tekst; bv twee regels eronder alle tekst tot aan waar ik op verstuur kan drukken.
Moeilijk zo uit te leggen, maar echt, ik doe het al een tijdje zo. Lukte mij eerst ook niet.
Ik selecteer verder geen vinkjes; ik selecteer de tekst; bv twee regels eronder alle tekst tot aan waar ik op verstuur kan drukken.
Moeilijk zo uit te leggen, maar echt, ik doe het al een tijdje zo. Lukte mij eerst ook niet.
Gelukt!monique33 schreef:@Luus,
Dankjewel Monique!!
Weet iemand hoe het zit met de shampoo? 2e gratis maar via Scoupy betaal je 2 euro zelf. Dus dan zou je voor 2 euro 2 flessen shampoo hebben?
Ik had het aan scoupy gevraagd, dit was het antwoord :
Wat betreft de 2e gratis van Head & Shoulders, je kan er twee kopen, dan krijg je voor die tweede je geld terug tot 2 euro. Die eerste krijg je dan van de AH gratis.
Wat betreft de 2e gratis van Head & Shoulders, je kan er twee kopen, dan krijg je voor die tweede je geld terug tot 2 euro. Die eerste krijg je dan van de AH gratis.
-
- Has thanked: 19 times
Super Luus! Bedankt voor je berichtje.Luus schreef:Gelukt!monique33 schreef:@Luus,
Dankjewel Monique!!
De Home Made is op
Afgelopen: HomeMade Tompoucen óf Brownies
Wow, dat ging snel! Alle Tompoucen en Brownies zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 08-03-2016.
Afgelopen: HomeMade Tompoucen óf Brownies
Wow, dat ging snel! Alle Tompoucen en Brownies zijn vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 08-03-2016.
-
- Has thanked: 1 time
Bij jumbo hadden ze de homemade tompoezen maandag niet dus vandaag bij ah gekocht.
Zie ik nu net pas dit grrr maar weer terug naar de winkel brengen dus.
Zie ik nu net pas dit grrr maar weer terug naar de winkel brengen dus.
De tube Prodent kostte € 1,35. Bij elkaar was dit € 4,84, waarvan ik de helft (€ 2,42) heb teruggekregen van AH.Free schreef:MaartjeG schreef:Bedankt voor de tip! Gisterenavond gekocht (1 tube Aquafresh en 1 tube Prodent) en ingevoerd bij Scoupy. Vandaag bericht ontvangen dat (100% oftewel €3,49) uitbetaald gaat worden.Miss boodschap schreef:Nee hoor Britta, het staat op FB dat je gewoon 100% krijgt.
Hi Maartje:
Hoeveel kost de tube prodent die je hebt gekocht?
Afgelopen: Crystal Clear in pak
Wow, dat ging snel! Alle Crystal Clear in pak is vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 09-03-2016. Lees meer »
Wow, dat ging snel! Alle Crystal Clear in pak is vergeven.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 09-03-2016. Lees meer »