Inmiddels zul je hier wel gelezen hebben dat de flessen à 900 ml niet in de koeling aangetroffen worden. Je vindt deze in de schappen bij de lang houdbare pakken en flessen chocolade(melk). Bij AH moet je overigens wel geluk hebben hoor, want lang niet elke AH heeft deze flessen in het assortiment opgenomen.Meriam schreef:Tijdens het boodschappenrondje bij mijn lokale ah gekeken. Zag de kleine flesjes in de koeling staan. De grote waren er niet.
Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk 900 ml
Re: Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk 900 ml
Klopt niet elke AH verkoopt het, zie mijn eerdere opmerking hier over.Shiven schreef:Inmiddels zul je hier wel gelezen hebben dat de flessen à 900 ml niet in de koeling aangetroffen worden. Je vindt deze in de schappen bij de lang houdbare pakken en flessen chocolade(melk). Bij AH moet je overigens wel geluk hebben hoor, want lang niet elke AH heeft deze flessen in het assortiment opgenomen.Meriam schreef:Tijdens het boodschappenrondje bij mijn lokale ah gekeken. Zag de kleine flesjes in de koeling staan. De grote waren er niet.
wil je niet voor niets gaan check dan site van AH of jouw AH de 900ml fles wel of niet verkoopt.
Weet iemand of deze chocolademelk ook bij andere winkels in het assortiment zit? Bij de plus bijvoorbeeld?
Groet,
Marieke
Marieke
Net naar boni supermarkt gegaan en hun hebben het niet in hun assortiment. Helaas.
Ik zag dit op een andere site hierover:
Koop voor 30 april 1 of maximaal 2 flessen Cocio Classic Chocolate Milk van 0,9 liter in de supermarkt, bewaar de kassabon en vraag het geld terug per e-mail of post.
Koop voor 30 april 1 of maximaal 2 flessen Cocio Classic Chocolate Milk van 0,9 liter in de supermarkt, bewaar de kassabon en vraag het geld terug per e-mail of post.
Bij plus en emte in het dorp niet aangetroffen. Wrl bij AH bij de houdbare melkproducten.Marieke schreef:Weet iemand of deze chocolademelk ook bij andere winkels in het assortiment zit? Bij de plus bijvoorbeeld?
Hoi Anja, Volgens mij staat alle informatie die je geeft al op dit forumanja6161 schreef:Ik zag dit op een andere site hierover:

Sorry voor mijn sullige opmerking. Ik had niet eens in de gaten dat hierover al meer reacties waren geplaatst dan de ene die ik had gelezen.

Re: Probeer gratis Cocio Classic Chocolate Milk
fock ik die nu pas de aanpassing heb 4 maart het indiend en tot heden geen geld terug.Marga schreef:Ik heb op goed gelukt de kleine gekocht bij jumbo.
Ze hoeven niet in de koeling bewaard. Maar ze vinden wel dat je het ijskoud moet drinken.
Marketing
Ga eens een e mail er achteraan sturen. Heb namelijk ook de kleine versie.
Tot op heden heeft nog niemand de betaling ontvangen hoor.
Maar als je de kleine variant hebt gekocht zou ik inderdaad niet afwachten, maar een e-mail sturen.
Indien nog niet gebruikt, kun je mogelijk de kleine variant nog retourneren.
Kleine variant is sowieso enorm duur t.o.v. de grote fles!
..Maar ja, je zult waarschijnlijk ook moeten betalen voor het feit dat de kleine gekoeld wordt verkocht (en de grote niet).
Maar als je de kleine variant hebt gekocht zou ik inderdaad niet afwachten, maar een e-mail sturen.
Indien nog niet gebruikt, kun je mogelijk de kleine variant nog retourneren.
Kleine variant is sowieso enorm duur t.o.v. de grote fles!
..Maar ja, je zult waarschijnlijk ook moeten betalen voor het feit dat de kleine gekoeld wordt verkocht (en de grote niet).