gratis paaseitjes hema na spel
Re: gratis paaseitjes hema na spel
Super leuke actie dit, bedankt voor de tip! Iemand enig idee waar het extra pure 72% eitje is verstopt? Staar me al een kleine 10 minuten suf, niets te bekennen
MaartjeG schreef:Ik kan de puur-mint maar niet vinden (donkergroen eitje). Wie helpt me?
Dat eitje was ook mijn laatste.
Zit in een houten treintje op de tafel voor het zitje (bank met kussens)
ben zojuist naar de Hema geweest.
Personeel wist nog niks van de actie.
Aan de kassa lukte het niet om de bon te scannen om de eitjes gratis te krijgen.
10 minuten daar staan wachten, hebben het met 3 mensen geprobeerd op de kassa en toen hebben ze een copie gemaatk van mijn bon en tel.nr. van mij gevraagd.
Als ze weten hoe het werkt, wordt ik gebeld.
Niet leuk.
Personeel wist nog niks van de actie.
Aan de kassa lukte het niet om de bon te scannen om de eitjes gratis te krijgen.
10 minuten daar staan wachten, hebben het met 3 mensen geprobeerd op de kassa en toen hebben ze een copie gemaatk van mijn bon en tel.nr. van mij gevraagd.
Als ze weten hoe het werkt, wordt ik gebeld.
Niet leuk.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Hier zonder problemen meegekregen. Caissière scande gewoon de streepjescode van geprinte mail en bedrag kwam uit op 0,00. Wel leek de caissière water te zien branden, maar ja dat is mijn zorg niet.
Hier tikte ze wat in de kassa en was het goed. Geen idee of mijn coupon nog eens te gebruiken is danFamke schreef:Hier zonder problemen meegekregen. Caissière scande gewoon de streepjescode van geprinte mail en bedrag kwam uit op 0,00. Wel leek de caissière water te zien branden, maar ja dat is mijn zorg niet.
- gratiskippetje
Leuke actie! Bedankt voor het melden. Net bij de hema geweest. Personeel wist van de actie en tikte de code handmatig in
Bedankt voor plaatsen tis gelukt hier
Ga morgen kijken of ik ze krijg
Ga morgen kijken of ik ze krijg