Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Jisca

Re: Nieuwe cashbacks Scoupy vanaf maandag 7 maart 2016

Bericht door Jisca »

Ik kreeg dus echt maar 2,42 euro terug van Aquafresh. Maar blijven mailen omdat ik geen duidelijk antwoord kreeg waarom dat was. Volgens Scoupy omdat ik een Prodent erbij had, maar ik heb verteld dat andere mensen dat ook hadden en ook gewoon 3,49 terug hebben gekregen.

Dit heb ik nu gekregen:

Beste Jisca,
Ik snap heel goed wat je bedoelt!
Tussendoor zijn er geen voorwaarden verandert. Heb je voor mij het e-mailadres van deze personen? Mogelijk kan ik dan een toelichting geven.
Ik zie graag je reactie tegemoet!
Met vriendelijke groet,
Fleur
SCOUPY Klantenservice

Dus is er iemand die Aquafresh in combinatie met een tandpasta van een ander merk heeft gekocht en mij kan helpen? Lijkt misschien een beetje veel moeite voor die 1,07 euro, maar het is gewoon erg vreemd dat de één wel het hele bedrag krijgt en de ander niet.
druplit

Bericht door druplit »

Jisca schreef:Lijkt misschien een beetje veel moeite voor die 1,07 euro, maar het is gewoon erg vreemd dat de één wel het hele bedrag krijgt en de ander niet.
Die anderen hebben geluk gehad door geld toe te krijgen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling van de actie. Je hebt toch al het geld dat je voor de twee tubes hebt betaald teruggekregen? Ik vind het niet echt redelijk om Scoupy expliciet te vragen om je geld toe te geven op de tandpasta. Dat anderen de mazzel hebben gehad om dat wel te krijgen, staat daar buiten.

En nee, ze spreken zichzelf ook niet tegen: ze gaven eerder aan dat je één (Aquafresh) tube van hen kreeg en één van de supermarkt: dat is precies wat je hebt gekregen, twee tubes voor niets. Dat je niet twee dezelfde hebt genomen is al op het randje, want ze hadden niet gezegd dat je één Aquafresh tube van hen kreeg, en nog een tube naar keuze van de supermarkt: het hele idee van de actie is uiteraard dat je de Aquafresh tandpasta probeert en niet die van een ander merk. Maar desondanks zijn ze hun woord nagekomen. Nu nog geld toe eisen ook vind ik duidelijk over het randje. Je hebt gegokt op geld toe krijgen en verloren, maar kunt nog altijd een hele tijd gratis poetsen. En dat is dan toch weer mooi winst! :D
Jisca

Bericht door Jisca »

@Druplit zo kun je het ook bekijken natuurlijk. Ik denk dat ik het maar hier bij laat. Blijkbaar heeft de rest idd gewoon geluk gehad en ik wat minder, tja.. ik had alleen al zoveel moeite gedaan om die aanvragen eindelijk goedgekeurd te krijgen, snap je (bon miste informatie, vervangende bon moeten halen, stond geen naam van winkel op, werd weer afgekeurd, veel mailen..) dus was enigszins verbaasd dat ik een lager bedrag terugkreeg.
teckel00

Bericht door teckel00 »

De aqua actie ging om de 3,49 versie. Dan is het vreemd dat je van een ander -in dit geval goedkoper- type het geld terug krijgt.
petra11
Been thanked: 8 times

Bericht door petra11 »

nee, je krijgt het geld terug wat je hebt betaald voor Aquafresh.
Er ging 50% korting van iedere tandpasta af bij AH.
Het is niet zo dat je bij AH de Aquafresh moest betalen van 3,49 en de goedkope tube van b.v. 1,00 gratis kreeg. Je kreeg daar 50% korting op allebei de tubes, dus voor Aquafresh heb je ook minder betaald.
En Scoupy zegt toch dat je het daadwerkelijke bedrag terug krijgt wat je hebt betaald.
Marry
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door Marry »

Jisca schreef:@Druplit zo kun je het ook bekijken natuurlijk. Ik denk dat ik het maar hier bij laat. Blijkbaar heeft de rest idd gewoon geluk gehad en ik wat minder, tja.. ik had alleen al zoveel moeite gedaan om die aanvragen eindelijk goedgekeurd te krijgen, snap je (bon miste informatie, vervangende bon moeten halen, stond geen naam van winkel op, werd weer afgekeurd, veel mailen..) dus was enigszins verbaasd dat ik een lager bedrag terugkreeg.
Je hebt toch gewoon het bedrag terug gekregen wat je uiteindelijk voor die twee tubes betaald had? Ik tenminste wel :D
mwduin

Bericht door mwduin »

Inderdaad, je bent er zelf niet op achteruit gegaan.
arizona

Bericht door arizona »

Het precies hetzelfde. Mijn moeder en ik beiden Aquafresh en Prodent gekocht. Zij krijgt 3,49 terug en ik 2,42. Bezwaar gemaakt bij scoupy maar ze blijven erbij. Raar dat er zo'n willekeur is. Maar goed, we zijn er gelukkig nieuwjaar op achteruit gegaan ☺.
Mariette

Bericht door Mariette »

Bij het kruidvat diverse soorten Hero babyvoeding 1+1 gratis en de actie loopt als het goed is nog via Scoupy dus wie een jong kindje heeft kan er zijn/haar voordeel mee doen.
Laatst gewijzigd door Mariette op ma 21 mar 2016, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Oceania

Bericht door Oceania »

goeie tip Mariette, dankjewel!
Plaats reactie