GTA campina langlekker halfvol 1ltr. (vanaf 24mrt)
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
Re: GTA campina langlekker halfvol 1ltr. (vanaf 24mrt)
Weet ik, maar Friesche Vlag langlekker deed toch nooit mee?Mariette schreef:Kijk maar eens op de site van Optimel of euro sparen, fv koffie melk, latte, Nutricia , Milner smeerkaas en dergelijke doet allemaal mee. net zoals alle pakken van Appelsientje.
Valt allemaal onder Optieml (friesland campina) net zoals de campina zelf en de boer en land zuivel
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Iemand nog meer 5 euro gekregen terwijl op het pak staat dat de code 2,50 euro waard is?
(edit zie dat er wel 2,50 maar is bij het tegoed opgeteld)
Moest wel bij de Hoogvliet echt zoeken naar het product. Een vakkenvuller had Campina Calcium Plus in hetzelfde schap gezet wat een ander en duurder product is. Pas achteraan vond ik de Lang Lekker die voorheen van Friesche Vlag was.

Moest wel bij de Hoogvliet echt zoeken naar het product. Een vakkenvuller had Campina Calcium Plus in hetzelfde schap gezet wat een ander en duurder product is. Pas achteraan vond ik de Lang Lekker die voorheen van Friesche Vlag was.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 1 time
@Famke, de link van Iwan geeft 92 cent door (zie je er doorheen schemeren, ik tenminste wel), alleen als je dan jouw plaats in tikt krijg je het bedrag dat het pak bij jouw Jumbo kost; de prijzen van de Jumbo winkels verschillen onderling.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
monique33 schreef:@Famke, de link van Iwan geeft 92 cent door (zie je er doorheen schemeren, ik tenminste wel), alleen als je dan jouw plaats in tikt krijg je het bedrag dat het pak bij jouw Jumbo kost; de prijzen van de Jumbo winkels verschillen onderling.
Wist niet dat Jumbo's zo konden verschillen en ik zie geen prijs doorheen schemeren. Sorry, mijn fout.
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Net bij AH gekocht.
Let op, er is ook een variant met extra calcium; die moet je dus niet hebben, want die kost iets van 1,35€!
Bedankt voor de tip.
Let op, er is ook een variant met extra calcium; die moet je dus niet hebben, want die kost iets van 1,35€!
Bedankt voor de tip.
Staat die melk in de koeling of gewoon er buiten bij de limonades en zo?