OT: V&D faillisements uitverkoop
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Re: OT: V&D faillisements uitverkoop (update)
Advies was al bij mijne dat als je niet perse hoeft je beter op later tijdstip terug kon komen. 1,5-2 uur in de rij gestaan maar was uiteindelijk toch moeite waard want de sokken waar ik voor kwam waren 2 euro per set ipv 5 en dan ging er nog 20% korting bij de kassa ook eens af.
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Toen ik binnenkwam werd een uur tot de kassa genoemd en daarmee ben ik ook in de rij gaan staan (andere dagen kan ik voorlopig niet), nog niet bewust van dat het meer zou worden. Ja vond het ook wat overdreven (al ging het om 10 stuks met 3 elk) en wilde bijna opgeven, tot ik iemand het halve schap leeg zag plukken. Had gelukkig een gezellige persoon die achter mij aansloot en we hebben samen een praatje gemaakt. Vond het meer erg voor de vrouw daar weer achter die van alles had en na 30-45 min wachten ontdekte dat je alleen met pin kan betalen terwijl zij alleen cash bij zich had.
Laatst gewijzigd door Famke op wo 23 mar 2016, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Had je toch voor haar kunnen pinnen en het geld aan kunnen nemen?
Raar want hier kreeg je echt maar 20% korting op de prijs. Dus een jas van 99 euro was nog steeds erg duur.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Heb je het wel geprobeerd dan Kamta??
Want het leek idd of je maar 20% korting kreeg maar niets was minder waar bij de kassa.
Maar de echte prijs had je dan dus pas bij de kassa gezien.
Want het leek idd of je maar 20% korting kreeg maar niets was minder waar bij de kassa.
Maar de echte prijs had je dan dus pas bij de kassa gezien.
Re: OT: V&D faillisements uitverkoop
Let wel even goed op als de artikelen bij de kassa worden gescand, ik kwam er te laat achter om dat ik nog even een artikel weer ging ophalen die ik weg had gelegd. Daardoor heb ik niet kunnen zien dat de kassa de originele prijs had berekend op een set boxers en niet de afgeprijsde prijs die op de sticker stond. Andere artikelen gaven een lagere prijs aan dan op de sticker stond. Zeker de moeite waard. Had een mooie luxe kruiden molen met 12 potjes van € 19.95 voor slechts € 9.60. Er was nog veel kleding van hun eigen merk, kantoorartikelen en keukengerei aanwezig. Denk niet dat ze de 3 weken redden en al eerder leeggekocht zijn. Gaf wel een vreemd gevoel, om te winkelen in een winkel die failliet is en mensen op straat heeft gezet.
Re: OT: V&D faillisements uitverkoop
vandaag geweest en dacht van "even snel" en dat werd 4 uur lang
Wel best wat leuks gehaald waaronder een karaf van €39,99 voor €20 ( vriend wou er zo eentje al heel lang dus kwam mooi uit )
Soho rugtas van €29,95 voor €7,20
en 2 sets oorbellen van €3,99 en €6,99 voor €1 per setje
en verder nog wat kleine dingetjes.
Al moet ik er bij zeggen dat echt 99% toch wel echt troep is qua dames kleding/ tassen/lingerie/ accessoires
Bij de heren zag ik bergen met overhemden maar geen idee hoe duur en kerst artikelen met 70% korting.
dvd's en cd's enz vielen denk ik tegen qua korting want de schappen zaten nog zo goed als vol.
Bakken met boeken in de opruiming maar ook heel veel met gewoon 20% korting. ( lees : de nieuwere/populaire boeken )
Koffers etc zijn al geplunderd! geen 1 gezien.

Wel best wat leuks gehaald waaronder een karaf van €39,99 voor €20 ( vriend wou er zo eentje al heel lang dus kwam mooi uit )
Soho rugtas van €29,95 voor €7,20
en 2 sets oorbellen van €3,99 en €6,99 voor €1 per setje
en verder nog wat kleine dingetjes.
Al moet ik er bij zeggen dat echt 99% toch wel echt troep is qua dames kleding/ tassen/lingerie/ accessoires
Bij de heren zag ik bergen met overhemden maar geen idee hoe duur en kerst artikelen met 70% korting.
dvd's en cd's enz vielen denk ik tegen qua korting want de schappen zaten nog zo goed als vol.
Bakken met boeken in de opruiming maar ook heel veel met gewoon 20% korting. ( lees : de nieuwere/populaire boeken )
Koffers etc zijn al geplunderd! geen 1 gezien.