Nieuwe cashbacks Scoupy 28 mrt

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Re: Nieuwe cashbacks Scoupy 28 mrt

Bericht door Famke »

Ik citeer even:
koekje schreef:De Lekker&Anders! Wrap Kebap staat niet in de schappen maar is een diepvries product
Koukla

Bericht door Koukla »

Oei...niet goed genoeg gelezen :roll:
Bedankt!
Famke

Bericht door Famke »

Wrap Kebap gevonden in buurt van bapao & kroketten. Let op dat je wel de goede verpakking neemt want de Kip Kebap staat er vlak naast.
Deezers

Bericht door Deezers »

Alles gevonden. Babybells 3 datums: 1 van vorige week, 1 deze week en 1 tot half april. Had er dus nog 1 gratis kunnen krijgen maar omdat ze allemaal zo kort houdbaar zijn niet gedaan en kost ook weer veel moeite bij de servicebalie. De 9 packs (maar doen niet mee) waren wel goed tot juni.. Wraps wel duur en inderdaad goed opletten welke je pakt.

Morgen naar de JL Radler en borrelnootjes halen :) lekker begin van de week.
indy777
Has thanked: 2 times

Bericht door indy777 »

Deezers schreef:Alles gevonden. Babybells 3 datums: 1 van vorige week, 1 deze week en 1 tot half april. Had er dus nog 1 gratis kunnen krijgen maar omdat ze allemaal zo kort houdbaar zijn niet gedaan en kost ook weer veel moeite bij de servicebalie. De 9 packs (maar doen niet mee) waren wel goed tot juni.. Wraps wel duur en inderdaad goed opletten welke je pakt.

Morgen naar de JL Radler en borrelnootjes halen :) lekker begin van de week.
Mag ik vragen : heb je die radler en de borrelnootjes staan bij speciaal voor jou? Ik heb die er niet bij staan
Jo12

Bericht door Jo12 »

Dat is de KIL actie bij Jan Linders.
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Famke schreef:Lekker&Anders Wrap Kebap gevonden
Famke, indien ik wil nakijken welke Albert Heijn in mijn omgeving dit product in het assortiment heeft, moet ik dan beschikken over de app, of kan dit ook gewoon opgezocht worden via de website? Zo ja, wil je mij dan ajb stapsgewijs uitleggen hoe dit werkt? Alvast mijn dank!
indy777
Has thanked: 2 times

Bericht door indy777 »

Jo12 schreef:Dat is de KIL actie bij Jan Linders.
Ah ok. .thx
Famke

Bericht door Famke »

Shiven schreef:
Famke schreef:Lekker&Anders Wrap Kebap gevonden
Famke, indien ik wil nakijken welke Albert Heijn in mijn omgeving dit product in het assortiment heeft, moet ik dan beschikken over de app, of kan dit ook gewoon opgezocht worden via de website? Zo ja, wil je mij dan ajb stapsgewijs uitleggen hoe dit werkt? Alvast mijn dank!
Geen probleem en ik doe altijd website op computer.
- http://www.ah.nl/
- Naast loepje lekker & anders intikken enter (of gelijk naar wrap & kebap)
- Zoek zn Wrap & Kebap op en voeg 1 toe door op blauwe plus te klikken onder product
- Bij Mijn lijst (links blauw) staat dan nu nr 1 (of hoger nummer meerdere als je meerdere producten hebt uitgekozen)
- Ga na Mijn Lijst en zie je de Wrap & kebap staan als het goed is
- Kies sorteren op looproute.
- Geef plaats in en kies filiaal voor waar je wil kijken
- Daarna staat of het product wel/niet verkrijgbaar is en als het wel verkrijgbaar is staat het op looproute.
- Is het niet in het assortiment aka verkrijgbaar klik op wijzig naast het filiaal en kies een andere in dezelfde/andere plaats en zo kan je alle filialen bij jou in de buurt af gaan en kan je al alle winkels die het niet in het assortiment hebben mijden.
Hoop dat dit je helpt!

Ik heb mijne trouwens bij de Jumbo gekocht omdat hier alleen de grotere AH het had en die te ver weg zijn.
Shiven
Has thanked: 1 time

Bericht door Shiven »

Famke, hartelijk dank! voor je heldere uitleg. Ben inmiddels aan het oefenen geslagen en heb gemerkt dat de Lekker&Anders Wrap Kebap bedroevend slecht bij de Albert Heijn is vertegenwoordigd. Gelukkig inmiddels, net als jij, bij de Jumbo kunnen slagen.
Plaats reactie