Huishoudbeurs verzamelpost
-
Re: Huishoudbeurs verzamelpost
Deze actie was alleen bedoeld als je naar de huishoudbeurs bent geweest, maar werkt voor iedereen.
4 Gratis blikjes Red Bull. Voor meer info over hoe het werkt, lees de volgende link:
Link weggehaald door moderator
Ik heb vandaag mijn geld terug gekregen voor 4 normale blikjes Red Bull, je kan ook combineren hoorde ik!
4 Gratis blikjes Red Bull. Voor meer info over hoe het werkt, lees de volgende link:
Link weggehaald door moderator
Ik heb vandaag mijn geld terug gekregen voor 4 normale blikjes Red Bull, je kan ook combineren hoorde ik!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Redbull al bekend onder: http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=3277
-
Bij mijn AH lukte het niet maar had dan ook Ariel pods met 16 stuks en op de afbeelding van de coupon staat een afbeelding van 19 stuks.riskje schreef:Ik heb net Ariel gekocht bij AH, 2 x pods voor 6.69, 2e was gratis.. Bij de hhb een bon gekregen van Ariel voor 3.50 korting op een pak pods.. Die heb ik ook in kunnen leveren, dus nu 2 doosjes pods voor maar 3.19.. Das leuk!!!
Zou dat het verschil kunnen maken ?
hij pakte hem bij de kassa niet, ze stuurden met naar de klantenservice, daar kreeg ik het geld zo retour! Ik had ook de 16 stuks, moet niets uitmaken!
Ik had Kwekkeboom in de aanbieding gekocht bij Plus voor 2,99, maar heb alsnog 2 euro retour gekregen! En 1 euro voor Tempo, en 1 euro voor Ecover. Totaal 4 euro dus, netjes.
Bij welke Ariel Pods doet de bon van de huishoudbeurs het wel? Ik heb het gisteren geprobeerd met de Ariel color pods 16 stuks, maar die deed het niet bij de kassa en bij de servicebalie gaven ze het geld ook niet terug. Moet ik misschien de witte Ariel pods hebben?
wat gek.. Ik had er twee, één vorige week bij de EMTE ingeleverd, kreeg bij klantenservice zo mijn geld terug, en deze week bij AH, kreeg het ook zo terug... Ik had 16 pods, maar dat moet niet uitmaken...
Ik probeerde vorige week de bon van Lenor in te leveren bij de AH want daar hadden ze Leno in de aanbieding maar ze wilden hem niet accepteren omdat ze niet korting op korting mogen geven. Raar, omdat iemand anders dat wel kreeg hier op het forum. Iedere winkel gaat daar dus anders mee om. Ze hadden zelfs een briefje daarover in de personeelskantine hangen zei de caissière. Misschien dat ze daarom de Ariel-bon ook niet willen accepteren?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
kwekkeboomactie € 2,-- retour http://www.kortingisleuk.nl/hhbis nog t/m 31 maart
bij Appie vanaf 29 maart in de bonus voor € 2,92.
(BTW Hoogvliet tot 29 mrt. voor € 2,79.)
Op de pagina van de actievoorwaarden staat niet vermeld dat het i.c.m. andere acties mag, echter bij de veel-gestelde-vragen staat dat dit niet mag.
Heeft iemand ooit deelgenomen aan deze actie en zijn geld gekregen terwijl er bij de vragen stond: niet i.c.m. andere acties?
bij Appie vanaf 29 maart in de bonus voor € 2,92.
(BTW Hoogvliet tot 29 mrt. voor € 2,79.)
Op de pagina van de actievoorwaarden staat niet vermeld dat het i.c.m. andere acties mag, echter bij de veel-gestelde-vragen staat dat dit niet mag.
Heeft iemand ooit deelgenomen aan deze actie en zijn geld gekregen terwijl er bij de vragen stond: niet i.c.m. andere acties?
Er zijn diverse forumleden die hier hebben aangegeven 2 euro retour te hebben ontvangen van KiL, terwijl ze het product bewust in de aanbieding hebben gekocht. Moet dus goed gaan. (Ook geen tegenberichten hier gelezen).