Nieuwe van Scoupy,Sanex Advanced Bodylotion 250 ml
Nieuwe van Scoupy,Sanex Advanced Bodylotion 250 ml
Laatst gewijzigd door rijo op ma 04 apr 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Nieuwe actie van Scoupy
Leuk!
Mocht er iemand een 1+1 actie weten
... 'toevallig' zijn de huidige allemaal afgelopen sinds vandaag (alleen douchegel of deo, geen bodylotion).
Trekpleister nu wel zie ik! Alleen staat niet in het lijstje van winkels van Scoupy? Gaat dinsdag in, mocht er iemand morgen al langs komen en de aanbieding meekrijgen..
Mocht er iemand een 1+1 actie weten

Trekpleister nu wel zie ik! Alleen staat niet in het lijstje van winkels van Scoupy? Gaat dinsdag in, mocht er iemand morgen al langs komen en de aanbieding meekrijgen..
Dag allen, dank voor de tip.
Mag je dit product dan wel kopen icm een aanbieding? Of krijg je dan maar de helft van het aankoopbedrag terug?
Mag je dit product dan wel kopen icm een aanbieding? Of krijg je dan maar de helft van het aankoopbedrag terug?
ik hoop dat er op de kassabon komt te staan: 1+1 gratis.
Bij Aquafresh tandpasta van 1+1 gratis bij AH kreeg je toen 1 tube voor niks bij AH en van 1 tube geld terug via Scoupy.
Toen stond er wel op de kassabon: 1+1 gratis.
Maar vaak komt er bij 1+1 gratis acties op de kassabon te staan: 50% korting (op 2 actie-artikelen)
en dan weet ik niet of je inderdaad het volle pond terug krijgt van 1 artikel of slechts de helft van 1 artikel.
Bij Aquafresh tandpasta van 1+1 gratis bij AH kreeg je toen 1 tube voor niks bij AH en van 1 tube geld terug via Scoupy.
Toen stond er wel op de kassabon: 1+1 gratis.
Maar vaak komt er bij 1+1 gratis acties op de kassabon te staan: 50% korting (op 2 actie-artikelen)
en dan weet ik niet of je inderdaad het volle pond terug krijgt van 1 artikel of slechts de helft van 1 artikel.
In de folder van Trekpleister staat idd dat de 1+1 gratis wordt verrekend als 50% korting. Ben benieuwd hoe scoupy daar mee om gaat gaan.
Zowel bij Kruidvat, DA als Jumbo zijn de pompvariaties niet verkrijgbaar, wel diegene zonder pompje maar die zijn goedkoper. Jumbo heeft deze ook in de aanbieding 1+1
Als ik op de site van de Jumbo kijk, zie ik wel bijv. douchecrème van Sanex, maar geen bodylotion. Of vergis ik me?testpiet schreef:Zowel bij Kruidvat, DA als Jumbo zijn de pompvariaties niet verkrijgbaar, wel diegene zonder pompje maar die zijn goedkoper. Jumbo heeft deze ook in de aanbieding 1+1