Nieuwe van Scoupy,Sanex Advanced Bodylotion 250 ml
Re: Nieuwe van Scoupy,Sanex Advanced Bodylotion 250 ml
Zoonlief had gisteren niet goed gekeken bij de Jumbo etc. Ben vandaag zelf maar naar trekpleister gegaan in een dorp verderop omdat er bij ons geen zit. Helaas het hele schap om 9.00 uur helemaal leeg. Kreeg ook niet het idee dat er iets heeft gestaan, kreeg iets te horen van het is nieuw en nog niet binnen. Misschien komt het vanavond binnen en dan staat het morgen in de winkel Ben toen maar naar Kruidvat gegaan en heb daar de normale prijs betaald. Die had er niet veel meer staan, sommige soorten waren er niet meer. Dus zal wel snel gaan bij scoupy vandaag.
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Jammer de DIO was gesloten in ons dorp, wegens omstandigheden.
Denk niet dat het zo'n enorme vaart loopt met de verkoop gezien het feit dat het bij beide Jumbo's en de AH in de buurt nog niet verkrijgbaar zijn. Oh en ook dat het balkje op beheurlijk op groen staat en dan anders pech.
Denk niet dat het zo'n enorme vaart loopt met de verkoop gezien het feit dat het bij beide Jumbo's en de AH in de buurt nog niet verkrijgbaar zijn. Oh en ook dat het balkje op beheurlijk op groen staat en dan anders pech.
In Utrecht bij Trekpleister De Plantage hadden ze nog voldoende op voorraad. Ik heb er dan ook 1 + 1 gratis meegenomen en de aanvraag ingediend. Aangenomen dat Scoupy inderdaad 5,49 uitbetaalt: bedankt voor de tip!
Fijn, daar wilde ik ook naar toe gaan vanmiddag!druplit schreef:In Utrecht bij Trekpleister De Plantage hadden ze nog voldoende op voorraad. Ik heb er dan ook 1 + 1 gratis meegenomen en de aanvraag ingediend. Aangenomen dat Scoupy inderdaad 5,49 uitbetaalt: bedankt voor de tip!
Trekpleister medewerker zei dat t alleen op de douche en Deo was. 1+1 geldde dus niet..
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Op de achterkant van de folder staat 1+1 gratis Sanex Hand en Bodyverzorging, douche en deodorant en op het plaatje staat ook de Sanex advanced en wel de Dermo repair. Bij trekpleister in Uden gewoon 1+1 gratis.
Sue-tje schreef:Trekpleister medewerker zei dat t alleen op de douche en Deo was. 1+1 geldde dus niet..
Sue-tje schreef:Trekpleister medewerker zei dat t alleen op de douche en Deo was. 1+1 geldde dus niet..
Hier stond er ook (nog) geen 1+1 gratis aanbiedingskaartje ervoor dinsdag, maar bij de kassa werd het er wel automatisch eraf gehaald.
Ik heb ze dinsdagmiddag bij Trekpleister Helmond gekocht (1+1 gratis). Er stonden er nog genoeg. Inmiddels al weer geld terug gekregen van Scoupy. Bedankt voor deze supertip!
Ik ook...dus 2 flessen voor 5.49...en dan nog 5.49 retour ook :)Iwan1976 schreef:Ik heb ze dinsdagmiddag bij Trekpleister Helmond gekocht (1+1 gratis). Er stonden er nog genoeg. Inmiddels al weer geld terug gekregen van Scoupy. Bedankt voor deze supertip!