Lekker in het Leven Cashback komt eraan

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
koekje
Been thanked: 1 time

wat krijg je echt terug betaald ??

Bericht door koekje »

Ben benieuwd of dit net als bijv bij scoupy, zo werkt dat dat wat je betaald hebt (en op kassabon staat) terug krijgt.

iemand had Oral b bij trekpleister gezien voor € 1,- dan krijg je volgens mij ook € 1,- terug en niet € 2,-

bij acties als 1 + 1 gratis, heb je dus 50% betaald per artikel gehad en krijg die 50% terug.

Heeft iemand al uitbetaald gekregen?
koekje

Re: Lekker in het Leven Cashback komt eraan

Bericht door koekje »

Mariette schreef:dat heeft te maken met welke variant Mr. proper je neemt want de prijs van 1.99 geldt alleen op de gele en de originele groene dreft handafwasmiddel
volgens de site zijn er meer soorten in de aanbieding dan alleen geel en originele groene zie : https://www.plus.nl/aanbiedingen/2403-105
DsLeyen

Re: wat krijg je echt terug betaald ??

Bericht door DsLeyen »

koekje schreef:Ben benieuwd of dit net als bijv bij scoupy, zo werkt dat dat wat je betaald hebt (en op kassabon staat) terug krijgt.

iemand had Oral b bij trekpleister gezien voor € 1,- dan krijg je volgens mij ook € 1,- terug en niet € 2,-

bij acties als 1 + 1 gratis, heb je dus 50% betaald per artikel gehad en krijg die 50% terug.

De vorige keer heb ik ook het volledige bedrag gekregen. Ga er dus wel min of meer vanuit.
petra11
Been thanked: 8 times

Bericht door petra11 »

duurt het inderdaad 4 tot 6 weken eer dat je geld terug krijgt?
Kan je zien hoeveel je terug krijgt per product?
DsLeyen

Bericht door DsLeyen »

Het ging toen voor me gevoel wel sneller.
Je hebt geen specificaties
Marry
Has thanked: 1 time

Bericht door Marry »

petra11 schreef:duurt het inderdaad 4 tot 6 weken eer dat je geld terug krijgt?
Een week of 4 duurde het volgens mij wel. Geen specificatie maar het bedrag kwam toen overeen met de bedragen van de ingezonden producten
martju45

Bericht door martju45 »

Dus als ik het goed begrijp kan je meerdere keren het formulier verzenden aangezien je maar 1 bon per actie kan invullen?
Marry

Bericht door Marry »

martju45 schreef:Dus als ik het goed begrijp kan je meerdere keren het formulier verzenden aangezien je maar 1 bon per actie kan invullen?
Ja je kunt steeds het formulier invullen, en daarna krijg je een bevestiging, staan alleen geen gegevens op van het ingevulde product.
Chrisje9999
Been thanked: 2 times

Bericht door Chrisje9999 »

Marry schreef:
petra11 schreef:duurt het inderdaad 4 tot 6 weken eer dat je geld terug krijgt?
Een week of 4 duurde het volgens mij wel. Geen specificatie maar het bedrag kwam toen overeen met de bedragen van de ingezonden producten

Vorig jaar had ik Dreft gekocht 23-10 ingediend en 11-11 stond het op mijn rekening.
Lotje

Re: wat krijg je echt terug betaald ??

Bericht door Lotje »

koekje schreef:Ben benieuwd of dit net als bijv bij scoupy, zo werkt dat dat wat je betaald hebt (en op kassabon staat) terug krijgt.

Je ontvangt de aangegeven bedragen terug, ook als je er minder voor hebt betaald. Vorige keer werkte dit zo en deze keer heb ik per mail bevestiging ontvangen dat de produkten in de aanbieding gekocht mogen worden.
Plaats reactie