Queens Vis - 2000 Testers gezocht.
Re: Queens Vis - 2000 Testers gezocht.
volgens mij mag je kiezen uit alle varianten van panga
overigens mag ik ook testen!
overigens mag ik ook testen!
-
- Has thanked: 41 times
- Been thanked: 40 times
Op de FB site waar je de vragen beantwoord kan je enkel kiezen uit de varianten die ik eerder heb aangegeven.minie schreef:volgens mij mag je kiezen uit alle varianten van panga
- UtrechtseBert
Nee deze doen niet mee: Het gaat echt alleen om de Pangalicious producten. Die benaming staat dan ook heel duidelijk op de verpakking.Famke schreef:Ik mag ook meedoen. Alleen mij is niet geheel duidelijk welke producten wel/niet mee doen? Ok, Queens Pangalicious producten, maar dan dan doen de 4 naturel filets ook mee?
Bij mijn plus hadden ze alleen de citroen met peterselievariant. Heb deze meegenomen en zondag maar eens even uittesten 

Net de extra krokant gegeten als lunch uit te oven vandaan en vond het zeker voor herhaling vatbaar om te halen.
Aanvraag tot cashback ingevuld en ingestuurd en met ongeveer 3 weken het geld retour.
Aanvraag tot cashback ingevuld en ingestuurd en met ongeveer 3 weken het geld retour.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Denk eraan om de verpakking te bewaren deze heb je nodig om je geld terug te krijgen. Ze stellen een vraag over de verpakking die je hebt gekocht.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 14 times
Pangalicious gevonden en gekocht bij de Plus in Klazienaveen. Hier ook weer een grote winkel. Vlakbij hadden ze in het schap niet de pagalicious in het asssortiment.
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Raar. Ik kan mijn geld niet terug vragen omdat hij vindt dat ik al meegedaan heb???
Nu heb ik wel een ander email adres gebruikt dan mijn facebookaccount maar toch.
Nu heb ik wel een ander email adres gebruikt dan mijn facebookaccount maar toch.