GTA Heks'kaas bij Jan Linders

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mariette

Re: GTA Heks'kaas bij Jan Linders

Bericht door Mariette »

Je kunt ook bij de JL aan de kassamedewerkster vragen of ze er een klantbestelling van maken voor je, als het dan binnenkomt krijg je een telefoontje en staat het klaar in de koeling.
Heb het zelf al meerdere malen gedaan bij de JL en dit werkt prima dan hoef ik niet voor niets daar naar toe te rijden.
Misschien een goede tip.
tequilacin
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door tequilacin »

Mariette schreef:Je kunt ook bij de JL aan de kassamedewerkster vragen of ze er een klantbestelling van maken voor je, als het dan binnenkomt krijg je een telefoontje en staat het klaar in de koeling.
Heb het zelf al meerdere malen gedaan bij de JL en dit werkt prima dan hoef ik niet voor niets daar naar toe te rijden.
Misschien een goede tip.
Ook dat heb ik geprobeerd, Mariette. Ze hebben ons opgebeld dat ze het artikel weer binnen hadden, maar toen weer aankwamen was het weer uitverkocht.
We zijn zelfs op een maandag, meestal de enige dag(rond het middaguur) dat wij boodschappen kunnen doen, geweest om een taart van de folder te halen. Taart was er niet.
De dag erna weer terug; taart was er niet! De manager aangesproken, en deze beloofde mij een taart voor ons te reserveren, en dat we deze de dag erna op konden halen.
De dag erna weer terug; manager was afwezig, en geen taart gereserveerd. Meisje van de banketafdeling wist nergens van!
Tja, dan houdt het voor mij toch wel op. Je voelt je als klant niet voor vol aangezien.
Nog met de regiomanager ge-emailed, en ook deze deed er vrij koeltjes over.
"Geeft wel gelijk aan dat onze artikelen gewild zijn" was het domme commentaar van deze man.
Duh, je moet zorgen dat je klanten niet voor niets naar je winkel komen, anders blijven ze in het vervolg weg, en gaan ze naar de concurent waar je niet 3 x voor je boodschappen op en neer hoeft te rijden. :shock:
Ik ga er dus nooit meer heen. Eh, dwz. alleen voor de gratis spullen, als deze voorradig zijn dus! :lol:
lupus
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Re: GTA Heks'kaas bij Jan Linders (off topic)

Bericht door lupus »

Dit ligt aan de houding van de manager en zijn medewerkers. Gisteren een positief verhaal meegemaakt bij Jan Linders. Voor mij bij de kassa staat een klant met 1 artikel van iets wat 1+1 in de reclame was. De kassamedewerkster maakt haar erop attent en zij belt spontaan een andere medewerker op om het extra artikel te gaan halen. Moest ik dus weer 2 minuten wachten op mijn beurt maar met zo'n klantvriendelijke instelling heb ik daar totaal geen problemen mee. Heb haar zelfs nog gecomplimenteerd.
Deezers

Bericht door Deezers »

Hier hadden ze de actie wel maar ik kijk net op de bon en 1 artikel is dubbel aangeslagen en de andere is geen korting vanaf gegaan stond blijkbaar nog niet in de computer dus kan van de week weer terug. Ik vind dat wel altijd altijd lastig want hoe wil je aantonen dat je echt maar 1 artikel had? Gaat om een euro maar ja is principekwestie want ben gewoon 1 euro extra kwijt nu en die andere korting ook al misgelopen.
Famke
Has thanked: 39 times
Been thanked: 40 times

Bericht door Famke »

Ik zou gelijk even bellen.
Plaats reactie