Nieuwe acties Scoupy: Arla, Bé, Frutesse, Nalys, Celestial, Innocent
-
Re: Nieuwe acties Scoupy
Bij die yoghurt zie ik niet die einddatum staan hoor. Volgens mij kun je die nog gewoon indienen.[/quote]
-
zie bij de voorwaarden alleen maar staan op is op en de begindatum.
Kan wel aan de kleur zien of het produkt nog kan worden gekocht, maar zie nog steeds geen einddatum.
Kan wel aan de kleur zien of het produkt nog kan worden gekocht, maar zie nog steeds geen einddatum.
- Natasja79v
In het begin stond er een einddatum van 16 mei. Dit is later aangepast naar op is op.Britta1951 schreef:zie bij de voorwaarden alleen maar staan op is op en de begindatum.
de Be burgers lijken overal verdwenen te zijn, al een week of 2 lege vakken in het schap kaartjes zijn er nog wel maar liggen de producten van de ,erken ernaast op die plek
volgens mij is er op het moment veel belangstelling voor de burgers vanwege de geld terug actie.
Bij mijn Jumbo worden ze dagelijks besteld, maar komen niet elke keer binnen.
Ondertussen is mijn familie voorzien, maar voor iedereen wel 2 keer naar de Jumbo geweest, omdat ze zo slecht verkrijgbaar zijn.
Slager vertelde nog dat ze een tijdje geleden telkens weg gegooid moesten worden, omdat ze niet verkocht werden en nu zijn ze niet aan te slepen, zei hij.
Er is een geld terug actie, heb ik gezegd.
En er bij gezegd, dat ik ze daarom koop.
Bij mijn Jumbo worden ze dagelijks besteld, maar komen niet elke keer binnen.
Ondertussen is mijn familie voorzien, maar voor iedereen wel 2 keer naar de Jumbo geweest, omdat ze zo slecht verkrijgbaar zijn.
Slager vertelde nog dat ze een tijdje geleden telkens weg gegooid moesten worden, omdat ze niet verkocht werden en nu zijn ze niet aan te slepen, zei hij.
Er is een geld terug actie, heb ik gezegd.
En er bij gezegd, dat ik ze daarom koop.
Arla Naturals Halfvolle yoghurt is op.
Je kan nog insturen met als uiterste bondatum 25-05-2016.
Als ik deze site aanklik https://static.scoupy.nl/arla/ , dan zie ik nog steeds: geldig t/m 29 mei 2016willy13 schreef:Arla Naturals Halfvolle yoghurt is op.
Shiven.
Bij mijn Scoupy accountant staat bij mij Afgelopen.
De link waarnaar je naar de gta verwijst die gaat dan wel via Scoupy maar dat is anders dan wanneer je de Speciaal voor Jou bon in je accountant van Scoupy heb.
Bij mijn Scoupy accountant staat bij mij Afgelopen.
De link waarnaar je naar de gta verwijst die gaat dan wel via Scoupy maar dat is anders dan wanneer je de Speciaal voor Jou bon in je accountant van Scoupy heb.
Ohh wat zou Scoupy morgen voor cashback acties hebben
Ook deze week kun je weer veel producten ontdekken voor heel weinig geld. Van knapperige Wasa crackers tot fluweelzacht Velours toiletpapier: er zit vast iets voor je tussen!
En dat is nog niet alles! Ontdek aanstaande vrijdag nóg meer producten. Hou je inbox dus goed in de gaten.
Ook deze week kun je weer veel producten ontdekken voor heel weinig geld. Van knapperige Wasa crackers tot fluweelzacht Velours toiletpapier: er zit vast iets voor je tussen!
En dat is nog niet alles! Ontdek aanstaande vrijdag nóg meer producten. Hou je inbox dus goed in de gaten.
Tic Tac mint 4-pack 50 % cashback en Kinder chocolate cereals of maxi voor 50 cent