Probeer nu Persil Power-Mix Caps gratis

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Shiven
Has thanked: 1 time

Re: Probeer nu Persil Power-Mix Caps gratis

Bericht door Shiven »

Iwan1976 schreef:Ik heb ze al gekocht, maar vanaf maandag 23-06-2016 zijn ze in de bonus bij AH (1+1 gratis).
http://www.ah.nl/producten/product/wi23 ... caps-color

Iwan, bedankt. Nu weet ik dat ik mijn persoonlijke AH-deal van 40% korting deze week kan laten lopen.
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

Ik had ook een persoonlijke aanbieding van Persil met 40% korting, maar in de winkel weten ze van deze aanbiedingen niets af.
Wat heeft dit dan voor zin? Heb een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
Heb ook nog een aanbieding voor gratis starmicks (soort koffiedrankje), maar ook daar weten ze niets van.
Raar hoor!!
Crazy9

Bericht door Crazy9 »

Het is ook een persoonlijke aanbieding dus dat klopt dat de medewerkers dit niet weten. Als je het artikel
gaat afrekenen en je bonuskaart word gescannend krijg je automatisch 40 % korting.

Dit is overigens niet nieuw, dit is al een tijd.

hoefsmid schreef:Ik had ook een persoonlijke aanbieding van Persil met 40% korting, maar in de winkel weten ze van deze aanbiedingen niets af.
Wat heeft dit dan voor zin? Heb een mailtje gestuurd maar nog geen antwoord gekregen.
Heb ook nog een aanbieding voor gratis starmicks (soort koffiedrankje), maar ook daar weten ze niets van.
Raar hoor!!
hoefsmid

Bericht door hoefsmid »

Dat was het dus. Toen ze mijn kaart scande ging er niets af en toen zei ik het. Daarop antwoordde zij dat dat niet in hun systeem zat.

Ik denk dat ik mijn mail uitdraai en daarmee naar de winkel ga. Dan horen jullie het nog wel. Ga altijd bij dezelfde AH. Hebben er trouwens ook maar 1 in ons dorp.
Iwan1976
Has thanked: 2 times

Bericht door Iwan1976 »

hoefsmid schreef:Dat was het dus. Toen ze mijn kaart scande ging er niets af en toen zei ik het. Daarop antwoordde zij dat dat niet in hun systeem zat.

Ik denk dat ik mijn mail uitdraai en daarmee naar de winkel ga. Dan horen jullie het nog wel. Ga altijd bij dezelfde AH. Hebben er trouwens ook maar 1 in ons dorp.
Ik had vorige week (tot 2x toe) een vergelijkbaar probleem. In de AH in Deurne werd de 35% afprijzingskorting wèl, maar de persoonlijke korting van 60% op de Dreft Platinum tabs (10 stuks) niet automatisch verrekend. Via de servicebalie heb ik toen het verschil van €6,82 (!) terug gekregen en betaalde uiteindelijk €0,57 voor 3 zakjes met 10 tabs. :D

In dezelfde week had ik ook nog een keer mega veel voordeel met de Dreft Platinum handafwasmiddel die normaal gesproken €2,29 kost, maar dankzij afprijzen (-35%) en persoonlijke korting (60%) nog maar €0,44 kostte. Dus had ik voor de prijs van 1 fles nu 5 flessen! :lol:

Bij de AH XL in Helmond werd de persoonlijke korting trouwens wèl direct automatisch verrekend. Blijkbaar verschilt het van filiaal tot filiaal. Check dus altijd de kassabon en hou je smartphone met de AH mail bij de hand als je naar de servicebalie gaat!
scoobie

Bericht door scoobie »

Bij de voorwaarden staat duidelijk dat je de persil bij een supermarkt moet halen. Kruidvat is mi geen supermarkt. Ze zijn daar wel in de aanbieding voor 1,99 euro maar ik neem het risico toch maar niet. Dus voor diegene die de persil bij het kruidvat hebben gehaald hoop ik dat ze het uitbetaald krijgen.
Jo12

Bericht door Jo12 »

Is gewoon uitbetaald hoor. Je kunt 'Kruidvat' ook kiezen tijdens het invullen van waar je het product kocht.
scoobie

Bericht door scoobie »

@ Jo12, bedankt voor je reactie, dan ga ik eens bij het kruidvat kijken :D
Jo12

Bericht door Jo12 »

Let wel even op of je die met een juiste streepjescode hebt.
Miranda
Has thanked: 9 times
Been thanked: 4 times

Bericht door Miranda »

Van de week bij AH gekocht en thuis zag ik dat er ook bij mij persoonlijke bonus korting af was gegaan. Dus netjes opgegeven dat ik maar 4,19 betaald heb. Toch 6,99 uitbetaald gekregen. Beter!!
Plaats reactie