The Insiders: Spa Fruit
The Insiders: Spa Fruit
Hallo,
Op zoek naar een sprankelende verfrissing? Combineer het zuivere mineraalwater van Spa met puur fruit en je hebt het vernieuwde recept van Spa Fruit!
Spa Fruit is genieten van de unieke combinatie van Spa bruisend mineraalwater en fruit. Gebaseerd op enkel ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Zonder kunstmatige zoet- , smaak- of kleurstoffen en zonder conserveermiddelen. Het resultaat zijn sprankelende, verfrissende limonades die je steeds opnieuw verrassen.
100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong
Zonder kunstmatige kleur-, smaak- of zoetstoffen
Zonder conserveermiddelen
Lager suikergehalte (max. 28 kcal/100ml) dan andere frisdranken en limonades
Gezoet met enkel natuurlijke ingrediënten (suiker en stevia*)
* steviolglycosiden
Wil jij graag jouw dorst lessen met deze natuurlijke, verfrissende limonades op basis van puur bronwater en puur fruit? Schrijf je dan in voor 09/05!
https://www.theinsiders.eu/campaigns/in ... afruit.htm
Op zoek naar een sprankelende verfrissing? Combineer het zuivere mineraalwater van Spa met puur fruit en je hebt het vernieuwde recept van Spa Fruit!
Spa Fruit is genieten van de unieke combinatie van Spa bruisend mineraalwater en fruit. Gebaseerd op enkel ingrediënten van natuurlijke oorsprong. Zonder kunstmatige zoet- , smaak- of kleurstoffen en zonder conserveermiddelen. Het resultaat zijn sprankelende, verfrissende limonades die je steeds opnieuw verrassen.
100% ingrediënten van natuurlijke oorsprong
Zonder kunstmatige kleur-, smaak- of zoetstoffen
Zonder conserveermiddelen
Lager suikergehalte (max. 28 kcal/100ml) dan andere frisdranken en limonades
Gezoet met enkel natuurlijke ingrediënten (suiker en stevia*)
* steviolglycosiden
Wil jij graag jouw dorst lessen met deze natuurlijke, verfrissende limonades op basis van puur bronwater en puur fruit? Schrijf je dan in voor 09/05!
https://www.theinsiders.eu/campaigns/in ... afruit.htm
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken. 

-
Re: The Insiders: Spa Fruit
hier ook een helaas
weet ook iemand wat je met je punten kan doen die je krijgt bij insiders
weet ook iemand wat je met je punten kan doen die je krijgt bij insiders
Ik mag ook niet de Spa testen maar wel de Philips Epilator van The Insiders.
ja ik wel!!! Leuk hoor, neem het mee naar strand, kan het daar getest worden!!
Wat het puntenaantal betreft, hoe hoger je punten aantal hoe meer je kans maakt om aan een campagne mee toe doen. Je kan alleen niet zien, wat , in vergelijking met andere leden, nu een hoog/laag puntenaantal is. Ik heb m.i. niet zo"n hoog puntenaantal omdat ik niet overal op reageer maar ik doen hier wel al jaren aan mee, en heb het idee dat ik de laatste tijd steeds vaker overal aan mee mag doen. Zo ook de Spa fruit campagne
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time