3 176582 009964Lyly schreef:Heeft iemand misschien een EAN nummer zodat ik en natuurlijk anderen niet de verkeerde verpakking kopen
Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
- B2B
- Berichten: 1215
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 06:51
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Was toevallig bij de coop hier.
Ze hebben hem wel. Maar ze waren allemaal 12 dagen over datum.
Dus maar niet meegenomen.
Morgen bij de jumbo maar is kijken
Ze hebben hem wel. Maar ze waren allemaal 12 dagen over datum.
Dus maar niet meegenomen.
Morgen bij de jumbo maar is kijken

Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
och waarom niet? schimmelkaas schijn je ook te kunnen etenB2B schreef:Was toevallig bij de coop hier.
Ze hebben hem wel. Maar ze waren allemaal 12 dagen over datum.
Dus maar niet meegenomen.
Morgen bij de jumbo maar is kijken

-
- Berichten: 5099
- Lid geworden op: di 29 sep 2015, 12:59
- Has thanked: 39 times
- Been thanked: 40 times
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Er is volgens mij geen ander formaat van de brie?Meriam schreef:Geldt deze actie voor de 200 grams verpakking?

Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald
Dank je, ik wilde hem bestellen bij ah.nl en zag daar alleen een 200 grams verpakking, zonder ean code. Vandaar dat ik even check...Famke schreef:Er is volgens mij geen ander formaat van de brie?Meriam schreef:Geldt deze actie voor de 200 grams verpakking?Shiven heeft anders 28 mei heel handig het EAN nummer opgeschreven.
Re: Le Rustique Brie 100 % terugbetaald: Wat is de terugbetalingstermijn?
Pas nu antwoord ontvangen. Jammer is dat het een vage reactie is:
Geachte,
Hartelijk dank voor uw vraag via ons platform I Love Cheese en uw interesse in onze Le Rustique producten.
In Nederland loopt de terugbetalingsactie via een extern bedrijf.
Zij verzamelen eerst een aantal bonnen samen vooraleer zij aan de terugbetaling van de bonnen beginnen.
Hierdoor kunnen wij u spijtig genoeg geen exacte terugbetalingsdatum bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groeten,
Het Le Rustique team
Geachte,
Hartelijk dank voor uw vraag via ons platform I Love Cheese en uw interesse in onze Le Rustique producten.
In Nederland loopt de terugbetalingsactie via een extern bedrijf.
Zij verzamelen eerst een aantal bonnen samen vooraleer zij aan de terugbetaling van de bonnen beginnen.
Hierdoor kunnen wij u spijtig genoeg geen exacte terugbetalingsdatum bezorgen.
Onze excuses voor het ongemak,
Met vriendelijke groeten,
Het Le Rustique team
Shiven schreef:Ik schreef zojuist: "Alle noodzakelijke info staat op die sticker".
....nou ja, alle noodzakelijke info... Wat ontbreekt is de vermelding van de termijn waarbinnen terugbetaald wordt.
Heb een contactformulier verzonden met de vraag hiernaar.