Kortingisleuk - Jack Link's Beef Jerky

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
erik

Re: Kortingisleuk - Jack Link's Beef Jerky

Bericht door erik »

Shiven schreef:
erik schreef: Is ie ook goedgekeurd? Volgens voorwaarden wordt niet meer uitgekeerd na 30 mei...
Erik, goedkeuring duurt meestal een paar dagen bij KiL, echter weet ik uit ervaring dat zolang de website online is, en je actieproducten met sticker aantreft in de supermarkt, het refundbedrag sowieso wordt uitgekeerd.Succes!
Okee, dank je. Het blijft echter wel een drama om ze met actiesticker te vinden. Nog steeds niet aangetroffen.
Crazy9

Bericht door Crazy9 »

Maakt nu toch niet meer uit? de actie is toch afgelopen.
Shiven

Bericht door Shiven »

https://www.kortingisleuk.nl/beefjerky
Actiepagina staat nog steeds open. KiL maakt zich er niet zo druk om. Merkt adhv de aanvragen dat er nog steeds actieverpakkingen in omloop zijn...
kuikentje

Bericht door kuikentje »

Let op : gekocht na 30 mei wordt niet meer vergoed

Vanmiddag KIL gebeld omdat ik ineens heel veel lag liggen met sticker en die mevrouw zei dat indienen nog mogelijk is als je hem voor 30 mei heb gekocht.
Bonnen met datum na 30 mei worden niet meer vergoed en dat ze er nu pas liggen heeft te maken door dat de supermarkt niet snel genoeg door zijn voorraad heen is gegaan en daardoor loopt het niet synchroon :(
Laatst gewijzigd door kuikentje op ma 06 jun 2016, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
mwduin

Bericht door mwduin »

Sja, loze actie dan hé.
Katootje

Bericht door Katootje »

Vanmorgen lagen ze eindelijk met sticker bij jumbo dus gekocht wou ik het invullen! Actie voorbij
Mooi terug gebracht 1,89!
Annett

Bericht door Annett »

Op mijn sticker stond echt geen einddatum, dus in de winkel kun je het helemaal niet zien. Maar ik had ook een witte ronde sticker en niet zo een roze vierkant zoals op de foto van kortingisleuk op de actie pagina. Ik weet niet op daarop een einddatum is vermeld.

En door de unieke code kunnen ze toch ook niet "te veel" inzendingen hebben....beetje vreemd.
kuikentje

Bericht door kuikentje »

ja vindt het ook lekker verwarrend vandaar dat ik ook belde, op de sticker stond alleen dat je online moet kijken voor de voorwaarden dus in principe staan zij in hun recht :(
erik

Bericht door erik »

Shiven was nogal stellig dat het niet uit maakte dat je na 30 mei indiende. Dat heeft Shiven zelf ook gedaan. Nu vraag ik mij af of Shiven inmiddels geld teruggekregen heeft.
Katootje

Bericht door Katootje »

Op roze sticker ook geen datum
Plaats reactie