Probeer Gratis Optimel Griekse Drinkyoghurt
Re: Probeer Gratis Optimel Griekse Drinkyoghurt
Net het aankoopbedrag van de Optimel 1,27 terug ontvangen.
-
Vandaag gevonden bij Jumbo in Delft. Alleen de variant honing walnoot.
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Mag ik vragen hoe jullie dit product vinden? Een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar vond beide smaken echt niet voor herhaling vatbaar. Geef mij maar de "oude" versies.
De honing walnoot vond ik tegen vallen, de vijg was daarintegen wel lekker en voor herhaling vatbaarFamke schreef:Mag ik vragen hoe jullie dit product vinden? Een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar vond beide smaken echt niet voor herhaling vatbaar. Geef mij maar de "oude" versies.
Aan hardlopen heb je niets. Je moet op tijd vertrekken.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
De vijg vinden wij ook heerlijk, walnoot niet.Yakki schreef:De honing walnoot vond ik tegen vallen, de vijg was daarintegen wel lekker en voor herhaling vatbaarFamke schreef:Mag ik vragen hoe jullie dit product vinden? Een gegeven paard kijk je niet in de bek, maar vond beide smaken echt niet voor herhaling vatbaar. Geef mij maar de "oude" versies.
Optimel honing walnoot vonden we helemaal niet lekker. Dacht eerst het is over de datum.
Normaal gesproken hou ik niet zo van Optimel, maar deze 2 smaken vond ik heerlijk. Toen keek ik op de verpakking en zag ik hoeveel suiker erin zit.
Er zit toch helemaal niet zo veel suiker in?Iwan1976 schreef:Normaal gesproken hou ik niet zo van Optimel, maar deze 2 smaken vond ik heerlijk. Toen keek ik op de verpakking en zag ik hoeveel suiker erin zit.
Ik heb nog een code over, mag ik die hier delen of is dat niet toegestaan?
Mijn partner is dol op de honing-walnoot haha smaken verschillen
Groet,
Marieke
Marieke
Ik ook, heerlijke smaak!Marieke schreef:Mijn partner is dol op de honing-walnoot haha smaken verschillen