Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten
Re: Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten
Nadat ik de mail gekregen had, gehaald bij AH...klik ik op de button in de mail van Scoopy, kom ik wel bij scoopy, maar kan de kassabon niet uploaden....toen maar een mailtje gestuurd...is wel een heel gedoe zo...voor 'n zakje nootjes...
Re: Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten
Hier hetzelfde probleem, ook mailtje gestuurd.
Fijne actie maar niet heus je kunt kijken bij welke ah op lijst staat voor mij de kleinste ah die hier is ik er toch maar heen nee niet in assortiment 3 grote ah's bezocht nee ook niet, op= op actie dus!
Had hier ook gekeken bij AH, hebben ze wel andere zakken, van 240 gram...300 gram hadden ze niet(van de actie)...Katootje schreef:Fijne actie maar niet heus je kunt kijken bij welke ah op lijst staat voor mij de kleinste ah die hier is ik er toch maar heen nee niet in assortiment 3 grote ah's bezocht nee ook niet, op= op actie dus!
Op de FB pagina van Scoupy (over de Chio Borrelnoten problematiek)
Er is helaas iets misgegaan bij het versturen van onze nieuwsbrief. Onze excuses voor het ongemak. Zou je via een privé bericht jullie e-mailadressen kunnen toesturen? Dan gaan we de coupons vrijgeven. Let op, de Chio borrelnoten zijn maar in een beperkt aantal Albert Heijn filialen verkrijgbaar. We zien je reactie graag tegemoet! Groetjes, Karin van SCOUPY
Er is helaas iets misgegaan bij het versturen van onze nieuwsbrief. Onze excuses voor het ongemak. Zou je via een privé bericht jullie e-mailadressen kunnen toesturen? Dan gaan we de coupons vrijgeven. Let op, de Chio borrelnoten zijn maar in een beperkt aantal Albert Heijn filialen verkrijgbaar. We zien je reactie graag tegemoet! Groetjes, Karin van SCOUPY
Ik zie net dat de Chio niet beschikbaar is in AH's in mijn buurt dus veel zin heeft het aanvragen van de coupon helaas niet. Had vanmorgen geen tijd om de actie te bekijken.
Bij mij was er dus ook geen coupon beschikbaar.
Bij mij was er dus ook geen coupon beschikbaar.
Ik had dus net een coupon aangevraagd. Meteen daarna zag ik dat er geen AH was die ze had hier in de buurt.
De snelle reactie van Scoupy:
We hebben de coupon zojuist toegevoegd aan jouw account, xxxxx!
Mocht je de borrelnootjes bij jou in de buurt niet kunnen vinden, dan bieden wij de mogelijkheid om een andere variant van Chio (max. €1,79) te proberen. Je kunt deze via de reguliere weg indienen.
Mocht je Cashback-aanvraag onverhoopt toch worden afgekeurd, dan ontvangen wij graag opnieuw een mailtje zodat we jouw aanvraag handmatig kunnen verwerken.
Let op: je kunt alleen van deze uitzondering gebruikmaken wanneer je zelf de nieuwsbrief hebt ontvangen. Wij zullen hier daadwerkelijk steekproeven op gaan uitvoeren.
De snelle reactie van Scoupy:
We hebben de coupon zojuist toegevoegd aan jouw account, xxxxx!
Mocht je de borrelnootjes bij jou in de buurt niet kunnen vinden, dan bieden wij de mogelijkheid om een andere variant van Chio (max. €1,79) te proberen. Je kunt deze via de reguliere weg indienen.
Mocht je Cashback-aanvraag onverhoopt toch worden afgekeurd, dan ontvangen wij graag opnieuw een mailtje zodat we jouw aanvraag handmatig kunnen verwerken.
Let op: je kunt alleen van deze uitzondering gebruikmaken wanneer je zelf de nieuwsbrief hebt ontvangen. Wij zullen hier daadwerkelijk steekproeven op gaan uitvoeren.
Vandaag kettle coated borrelnoten spices& herbs gekocht en een half uur later goedgekeurd.
Chio borrelnoten: van €1,79* voor €0 (gekocht bij AH) € 1,39
Totaal € 1,39
Chio borrelnoten: van €1,79* voor €0 (gekocht bij AH) € 1,39
Totaal € 1,39
-
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 1 time
Ivm de persoonlijke coupon van de Chio borreltnootjes, te halen bij AH;
ik heb gisteren scoupy gemaild dat er niet aan te komen is en kreeg dit terug;
De volgende voorwaarden gelden voor deze actie, met een coupon van Chio:
- Je mag een andere variant kopen (max €1,79).
- Je mag het bij een willekeurige Albert Heijn kopen, dus niet bij een winkel naar keuze.
Uit een eerdere mail had ik begrepen bij een winkel naar keuze, dus heb bij Jumbo gehaald en die bon is goedgekeurd. Dus dat is even beetje opletten, of iemand moet het nog even navragen (ik had al 5 maal gemaild hierover)
ik heb gisteren scoupy gemaild dat er niet aan te komen is en kreeg dit terug;
De volgende voorwaarden gelden voor deze actie, met een coupon van Chio:
- Je mag een andere variant kopen (max €1,79).
- Je mag het bij een willekeurige Albert Heijn kopen, dus niet bij een winkel naar keuze.
Uit een eerdere mail had ik begrepen bij een winkel naar keuze, dus heb bij Jumbo gehaald en die bon is goedgekeurd. Dus dat is even beetje opletten, of iemand moet het nog even navragen (ik had al 5 maal gemaild hierover)