Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
monique33
Has thanked: 19 times
Been thanked: 1 time

Re: Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten

Bericht door monique33 »

Dat is niet wat ik begrepen heb B2B; ik heb namens meerdere mensen gemaild en toen mailde ze dat de voorwaarden zijn aangepast.
En is ook niet wat ik gemerkt heb; van 3 anderen inmiddels ook goedgekeurd; en zij hebben niet gemaild.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Re: Scoupy acties vanaf 27-5-2016: Tic Tac en Kinder Chocolate, Speciaal voor Jou-coupon: Chio borrelnoten

Bericht door Famke »

Ik heb Scoupy voor de zekerheid gemaild. 1 uur in de auto voor een zakje borrelnootjes is voor mij iets te. Hopelijk zijn ze zeer coulant.
B2B
Has thanked: 2 times
Been thanked: 4 times

Bericht door B2B »

Ik heb ze ook gemaild.
En kreeg een mail dat ik iets anders kon proberen.
Maar dat dit alleen geld voor de mensen die die mail gekregen hebben
Ze controleren dit via steekproeven
Dat staat in de mail.

Bedankt voor je bericht! Mocht je de borrelnootjes bij jou in de buurt niet kunnen vinden, dan bieden wij de mogelijkheid om een andere variant van Chio (max. €1,79) te proberen. Je kunt deze via de reguliere weg indienen. Mocht je Cashback-aanvraag onverhoopt toch worden afgekeurd, dan ontvangen wij graag opnieuw een mailtje zodat we jouw aanvraag handmatig kunnen verwerken. Let op: je kunt alleen van deze uitzondering gebruikmaken wanneer je zelf de nieuwsbrief hebt ontvangen. Wij zullen hier daadwerkelijk steekproeven op gaan uitvoeren.
ikka
Has thanked: 3 times

Bericht door ikka »

Ik meende dat ze bedoelen dat ze steekproeven deden als je aangaf dat je geen coupon had gehad.
monique33
Has thanked: 19 times

Bericht door monique33 »

@B2B,
Die mail had ik eerst ook ontvangen, maar er stond; "wanneer je zelf de nieuwsbrief hebt ontvangen." Er stond niet wanneer je de mail ontvangen hebt. En omdat een nieuwsbrief mij niets zie ben ik toen weer gaan mailen wat ze bedoelde met nieuwsbrief en toen kreeg ik dus wat ik vanmiddag postte. Eerst zelf geprobeerd en toen dat gelukt was het hier op het forum gedeeld.
Famke

Bericht door Famke »

Berichtje van Scoupy dat ik ook andere nootjes van Chio mag halen bij de AH. Alleen
Let op: je kunt alleen van deze uitzondering gebruikmaken wanneer je zelf de nieuwsbrief hebt ontvangen. Wij zullen hier daadwerkelijk steekproeven op gaan uitvoeren.
Snap ik niet. Heb de coupon ontvangen na vragen om en ontvang ook hun nieuwsbrief. Kan ik nu wel of niet gebruik maken van de coupon voor andere nootjes?
Miranda
Has thanked: 1 time

Bericht door Miranda »

Famke schreef:Berichtje van Scoupy dat ik ook andere nootjes van Chio mag halen bij de AH. Alleen
Let op: je kunt alleen van deze uitzondering gebruikmaken wanneer je zelf de nieuwsbrief hebt ontvangen. Wij zullen hier daadwerkelijk steekproeven op gaan uitvoeren.
Snap ik niet. Heb de coupon ontvangen na vragen om en ontvang ook hun nieuwsbrief. Kan ik nu wel of niet gebruik maken van de coupon voor andere nootjes?

Ja als je de mail van hun persoonlijk hebt gehad dan kun je zelf een chio variant kiezen bij ah max 1,79.
Shiven

Bericht door Shiven »

Famke, Ja, je kan een Chio product naar keuze kopen met een maximale waarde van 1,79 euro, bij AH.
Zie ook de duidelijke uitleg van monique33.
Famke

Bericht door Famke »

Shiven schreef:Famke, Ja, je kan een Chio product naar keuze kopen met een maximale waarde van 1,79 euro, bij AH.
Sorry, ligt mogelijk aan mijn haarkleur en het feit dat hersencellen vrij af hebben genomen ;) maar ik snap echt niet wat ze zeggen.
Crazy9

Bericht door Crazy9 »

Gewoon een product kopen wat max 1,79 kost en dit indienen, dan betalen
ze het gewoon terug, hebben ze bij mij ook gedaan.

Famke schreef:
Shiven schreef:Famke, Ja, je kan een Chio product naar keuze kopen met een maximale waarde van 1,79 euro, bij AH.
Sorry, ligt mogelijk aan mijn haarkleur en het feit dat hersencellen vrij af hebben genomen ;) maar ik snap echt niet wat ze zeggen.
Plaats reactie