Update moderator: Link werkte niet, is gefixed. Daarnaast was de titel van het bericht en aanvullende informatie erg summier. Daarom uitgebreid.
Aanvullende informatie:
HOE WERKT DE ACTIE?
Je koopt één van de deelnemende machines bij een deelnemende winkel tijdens de actieperiode van 1 mei t/m 30 juni 2016. Jouw deelname dient uiterlijk 15 juli 2016 geregistreerd te zijn.
De deelnemende winkels tijdens deze actieperiode zijn:
- Praxis
- Formido
- Hubo Nederland
- Kluswijs
- Fixet
- Multimate
- Zelfstandige doe-het-zelfzaken Nederland
Let op! De deelnameperiode van Formido wijkt af van bovenstaande regeling. In geval van een aankoop tussen 11 april en 30 april 2016 bij Formido, kan je jezelf ook registreren t.e.m. 15 juli 2016.
Volg de instructies op de site en upload een scan of foto van jouw aankoopbewijs (opgelet: streepjescode kan bij de verwerking opgevraagd worden). Je ontvangt jouw gratis machine uiterlijk 10 weken na registratie.
7. Voor het ontvangen van de gratis machine dient € 2,95 gestort te worden op het
aangegeven rekeningnummer (met vermelding van de juiste unieke code
(gestructureerde mededeling)) als deelname in verzend- en administratiekosten.
11. Stanley Black & Decker heeft het recht om zonder verdere correspondentie een
gelijkaardig item of alternatief artikel naar de consument op te sturen indien het
voorgestelde artikel door uitputting niet langer voorradig is.
heeft iemand zich hier al eens in verdiept? het lijkt er nl op dat de apparaten, genoemd de lijst van B&D, niet te verkrijgen zijn bij de genoemde winkels.......
Volgens mij betreft het de 'oude' producten van Black & Decker. Ik heb 4 zaken bezocht alvorens ik 1 artikel tegenkwam wat op de lijst staat. Dat artikel was dan ook in de uitverkoop….(uit assortiment).
Daarnaast is er nog iets vreemd aan deze aktie. Als je de online procedure volgt kun je helemaal geen tweede machine kiezen… Je krijgt volgens mij dezelfde machine toegestuurd als je al gekocht hebt. Ik heb hierover een vraag ("waarom zou ik 2 dezelfde boormachines willen hebben?") gesteld bij HighCo. Uiteraard (ervaring met High Co) laat het antwoord nog op zich wachten.
Wel heb ik intussen via mail de bevestiging gekregen dat mij een 2e machine toegestuurd zal worden.
Als je t formulier in vult moet je op een gegeven moment kiezen wat je hebt gekocht
Daar naast kan je kiezen dan uit de twee machine die je wilt.
Boormachine schuurmachine workmate decoupeerzaag en schuurpapier ofzo.
Dit blijkt een erg misleidende actie! Let op! Ik heb recent mijn "2e machine" thuisgestuurd gekregen. Nergens op de website of de actievoorwaarden staat vermeld welke 2e machine je krijgt. Er staat ook nergens vermeld wat de waarde van de 2e machine is.
De 2e machine die ik thuisgestuurd heb gekregen betreft een boormachientje van 7.2V ter waarde van 25 euro. Iets anders dan de "1e" machine waarvoor ik circa 125 euro heb betaald.
Gezien de waardeloze en zinloze communicatie met HighCo Data heb ik maar besloten de 'eerste' machine weer retour te brengen naar de winkel...
11. Stanley Black & Decker heeft het recht om zonder verdere correspondentie een gelijkaardig item of alternatief artikel naar de consument op te sturen indien het voorgestelde artikel door uitputting niet langer voorradig is.
Echter is een machine van 25 euro niet gelijkwaardig.
En staat volgens mij niet eens bij de actieproducten genoemd.
Dus ik zou er toch is een mailtje / belletje aan wagen